O rok zpět
*************************************************
Přišla jsem domu dnes o něco později Klaus se mi celý den neozval když jsem mu volala tak ani nebral telefon na sms nereagoval celkem jsem se bála ale Rebekah řekla že je v pořádku důvod proč mi nebral ani neodpovídal na sms neodůvodnila ale když jsem viděla ten dopis a kytici růži tak jsem ho ani nepotřebovala, myslela jsem si že v dopise bude něco krásného no ale nebylo...
*************************************************
O 5 min dříveOtevřela jsem dopis a čekala něco krásného ale toto moc krásné není už od začátku to zní blbě..
Jednou až budou moje stránky života u konce vím že budeš jedna z nejkrásnějších kapitol.
Kéž bych tě potkal o par let dříve.. zapamatuj si v životě není důležité co máš ale koho máš!
Až ti někdo řekne že je něco nemožné uvědom si že nemožné je to pro ně. Nikoliv pro tebe.
Vím že je to pro tebe divný dopis a možná padají i nějaké slzy ale věř mi že život je moc krátký na to aby jsi zůstávala v minulosti...Hlavu vzhůru princezno... padá ti korunka.
Znamená to že se semnou loučí ?
Ano jistě ano.
Otočila jsem dopis a na druhé straně bylo napsané jedno město Mystic Falls a k tomu ještě jedna věcNeodešel jsem protože tě nemiluji
Odešel jsem protože jsem musel...." tak proč jsi odešel ?"
*************************************************
Přítomnost
"Jak jsi zjistila že máš hledat a nevzdávat se toho co jsi chtěla ?"
Zeptal se mě Elijah"Když ti někdo řekne že je něco nemožné nezapomeň na to že je to nemožné jen pro ně, nikoliv pro tebe."
Odpověděla jsem mu to co mi napsal Nik a dal se věnovala skleničce alkoholu"Niklaus..."
Řekl hned"Přesně.. napsal mi to do prvního dopisu."
Řekla jsem a viděla jak mi teče slza po obličeji" a poslal tě do Mystic Falls?"
"Ano a u toho bylo "neodešel jsem protože tě nemiluji ale protože jsem musel." A tak jsem to pochopila že mě nechtěl opustit. A co ty máš nějakou partnerku ?"
"Měl jsem Hayley..."
Řekl smutněji"A co se stalo?"
"Zmizela stejný den jako Niklaus a můj bratr Kol všichni tři zmizelo ten den více upírů."
"Takže ne jen Niklaus."
"Ne. "
"A myslíš ?"
"Nevím jistě ale je možné že je najdeme všechny."
Dodal Elijah"To by bylo skvělé... takže další je L.A."
"Ano jak jsi na to přišla ?" Zeptal se Elijah překvapeně
"Na druhé straně je to napsané" ukázala jsem dopis
A bylo tam ještě něco čeho jsem si nevšimla Elijah si vzal dopis a dal ho nad svíčku najednou se tam objevilo písmo pak mi ho podal a já to přečetla bylo to pro mě proto mi to dal.
"Né všechny bouře nám přišli narušit život, některé nám přišli rozjasnit cestu.""Co tím asi myslel ?"
Zeptala jsem se Elijaha"Naši sestru Freyu přišla nám do života jako bouře."
"Takže změna a jdeme za ní?"
"Asi ano možná o tom něco ví."
Odpověděl Elijah"Tak za Freyou."
ČTEŠ
Čas nám nepřál
FanfictionKlaus potká ženu která nemá tušení o upírech a dalších bytostech bohužel on podepsal jednu zásadní zprávu a tak Mikaela má jen dopisy které jí Klaus nechal po celém světě v dopisech se dozvídá co se stalo a kde je Jediné co ji neřekl protože nemoh...