*************************************************
Přítomnost
Prakticky jsem byla mrtvá ale jako bych tu s nimi
byla dal jen to oni neví. Klaus se par dní po mé "smrti" zbláznil Freya si to vyčítá a Elijah uklízí stopy po Klausovy. Který stále hled různé způsoby i když u toho vraždí tak třeba včera...
-minulost
"Klaus svůj zármutek vybijí na lidech čarodějkách a ostatních" řekl Elijah" a mě pořad vyčítá to kouzlo." Řekla Freya smutně asi toho lituje
"Teď je zase někde a zabijí."
Odpověděl ji Elijah a hledal na mapě kyvadlem Klause"Mám ho."
Řekla Freya"Mystic Falls."
Odpověděla a Elijah hned zmizel,, to jen aby ostatní věděli že mě nic nezastaví."
Řekl Klaus a zabil tu ženu."Niklausi zabit ostatní nezmění to že Mik je už navždy pryč!" Zavolal na něj Elijah.
,,není!" Zařval Klaus a zmizel
Já byla s ním a viděla jak zabijí postupně všechny lidi od Marcela- Přítomnost
Klaus pořad hledá způsoby a nezastavuje se před ničím. Já ho jen sleduji tak sedí na lavičce v parku kde jsme se scházeli a trpí. Trpí nad tím že on je tu a já ne. Nebo jo ale neví o tom každý večer ke mě mluví a já jediné co si přeji je odpovědět mu že jsem stále s ním a vždy budu i když né tak jak by si přál.
Elijah se mu stále snaží vše vysvětlit ale marně..."Musíš jít dál... život obsahuje smrt a ona by si určitě nepřála aby jsi se trápil."
Řekl Elijah a sledoval Klause,,ty to nechápeš já prostě nemůžu! Nemůžu jít dál! Už jen kvůli ní.."
"Právě kvůli ní by jsi dal jít měl. Nikdy neuvidíš nádherné věci které stojí před tebou když se budeš neustále dívat na ty za tebou... víš co to znamená ? Znamená to že mas jít dal a nezůstávat v minulosti."
,,tobě se to říká dobře.."
odsekl Klaus
Elijah k němu šel a sedl si vedle něho"Ona se pro tebe neobětovala aby jsi se trápil. Ale aby viděla tvůj úsměv. Tak mi to řekla.."
,,nemůžu jí ztratit jí ne.."
Řekl smutně Klaus"Ale ty jsi ji neztratil je stále s tebou."
Řekl Elijah a snažil se povzbudit Klause,,ale není semnou tak jak bych chtěl,jsme rozdělení smrtí navždy.. už nikdy neuvidím její úsměv.."
"Ale ano. Ona na tebe počká.. klidně i staletí bude s tebou v tom nejhorším období a i nejhezčích . Toto vím bratře."
Řekl Elijah a sáhl do kapsy u saka kde vytáhl můj řetízek od Klause a dal mu ho."Co jsi tam napsal?"
Zeptal se ho Elijah,,na lásku má zlo krátké nohy."
"No a Marcel byl zlo nebo snad ne?"
,,to ano byl připravil mě o ní."
" ano ale byla to duše za duši život za život."
,,takže teoreticky by se dal prohodit život Marcela a Mik i když jsou oba mrtví ?"
"Freya tvrdí že ano."
ČTEŠ
Čas nám nepřál
FanficKlaus potká ženu která nemá tušení o upírech a dalších bytostech bohužel on podepsal jednu zásadní zprávu a tak Mikaela má jen dopisy které jí Klaus nechal po celém světě v dopisech se dozvídá co se stalo a kde je Jediné co ji neřekl protože nemoh...