Η απορριψη

518 31 0
                                    

Η Έλσα αφού ξεκίνησε για τον γυρισμό στο σπίτι της άκουγε τις φίλες της να μιλάνε για ένα meet up με τον Βαγγέλη Κακουριώτη.Τότε αυτή έτρεξε και πήγε να ακούσει τι έλεγαν και εκείνες την έδιωξαν με απαίσιο τρόπο λέγοντας της ότι δεν είναι Vkator.Εκείνη άρχισε να τρέχει κλαίγοντας προς το σπίτι της.Μόλις έφτασε στο σπίτι η κολλητή της την πείρε τηλέφωνο.Η κολλητή της βρισκόταν με τα άλλα κορίτσια που συζητούσαν για το meet up και ήταν φανατική Vkator.Το γεγονός αυτό δεν ενοχλούσε την μικρή Έλσα.Το όνομα της ήταν Μαρία.Η Έλσα σήκωσε το τηλέφωνο νευριασμένη που δεν την υποστήριξε όταν την έβριζαν οι υπόλοιπες Vkators.
Έλσα:{Γιατί δεν είπες τίποτα όταν τα υπόλοιπα κορίτσια με έβριζαν;Τι κολλητή είσαι τέλος πάντων;}ειπε.
Μαρία:{Δεν μπορούσα να πω κάτι γιατί θα με φώναζαν και εμένα..κατάλαβέ με...έλα στην θέση μου εσύ είσαι η κολλητή μου και εσύ θα παραμείνεις για πάντα..}απάντησε.
Έλσα:{Εντάξει..συγνώμη...μπορείς να μου μιλήσεις για το meet up που θα κάνετε;}
Μαρία:{Γιατί;Αφού δεν είσαι Vkator..τέλος πάντων..θα σου πω..το meet up θα γίνει σε 2 μήνες και θα μιλήσουμε μαζί του.}
Έλσα:{Εντάξει ευχαριστώ}είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Ύστερα είχε καταλάβει το λάθος που έκανε που δεν του μίλησε και άρχισε να κλαίει...Άπο τότε άρχισε να βλέπει φωτογραφίες του και να χαρακώνεται για έκεινον..Όμως οι Vkators του σχολείου δεν την δεχόταν ως Vkator πιστεύοντας ότι τις κοροιδεύει.Στεναχωριόταν κάθε μέρα όλο και ποιο πολύ για αυτό που γινόταν και οι προσπάθειες της να πείσει τους γονείς της να ξαναπάει στους Αμπελόκηπους μειωνόταν.Τότε είχε καταλάβει πόσο σημαντική ήταν η συνάντηση της μαζί του και μετάνιωσε πραγματικά που δεν του μίλησε.Τώρα πλέον έχει γίνει όνειρο ζωής για έκεινη να τον συναντήσει ξανα.Τα συναισθήματα της για αυτόν γινόταν όλο ένα και περισσότερα και πιο βαθιά.Όπως αποκαλεί και εκείνος οι Vkators είναι γεμάτες αγάπη.Πλέον η κολλητή της την είχε εγκαταλείψει με τον χειρότερο τρόπο και έκεινη βυθισμένη στην θλίψη δεν είχε κανέναν να την συμπαρασταθεί.Πίστευε ότι τα κορίτσια θα την δεχόταν μόνο όταν μιλήσει στον Βαγγέλη και του πει τι νιώθει για εκείνον.Η μέρες περνούσαν και γινόταν όλο και χειρότερα.Κάποια μέρα άκουσε οτι οι Boys and Noise θα κάνουν συναυλία στην περιόχη που έμενε.Όταν έφτασε εκείνη η μέρα μόλις ανέβηκαν στην σκήνη άρχισε να κλαίει και κοίταξε τον Βαγγέλη στα μάτια και του φώναξε "Σ'αγαπάω"εκείνος της χαμογέλασε και της έστειλε φιλί.Τότε το πρόσωπο της έλαμψε από χαρά.Οι υπόλοιπες Vkators την είδαν και ζήλεψαν και μόλις είδαν ότι ο Βαγγέλης κοίταξε αλλού την χτύπησαν καθ την έδιωξαν.Εκείνη άρχισε να κλαίει ασταμάτητα και πήρε τον δρόμο προς το σπίτι της.Έκεινη την στιγμή είχε τελείωσει η συναυλία και ο Βαγγέλης έτρεξε κοντά της και την αγκάλιασε λέγοντας της "Σ'αγαπάω".Όμως ο Άρης και ο Τζίμμι τον φώναζαν γιατί έπρεπε να φύγουν.Την φίλησε γλυκά στο μάγουλο και της είπε ότι θα τα πουν σύντομα.Η Έλσα άρχισε να τρέχει πίσω από το αυτοκίνητο των αγοριών μέχρι να κουραστεί.Κάθως οι υπόλοιπες παρακολουθούσαν το σκηνικό είχαν σκάσει από την ζήλια τους κσι την μίσησαν περισσότερο.Πλεον συχενόταν να την βλέπουν.Ήταν η πρώτη και η μοναδική φορά που ο Βαγγέλης φέρθηκε έτσι σε φαν του.Όλο αυτό στεναχωρούσε την Έλσα πάρα πολυ και πίστευε ότι το μόνο της καταφύγιο ήταν ο Βαγγέλης.Σκέφτηκε να πάψει να είναι φαν του κάτι που ήταν αδύνατον να συμβεί αλλά και πάλι το ίδιο θα την μισούσαν..Οπότε δεν είχε νόημα πλεον.

Vkators&Vangelis KakouriotisWhere stories live. Discover now