Μετά από έναν μεγάλο καβγά που έγινε στο σπίτι της με τους γονείς της που έφυγε , την επόμενη μέρα η Έλσα πήγε βόλτα με τον σκύλο της γιατί στεναχωρήθηκε για όλο αυτο που έγινε με τους γονεις της.Δεν το είχε σκεφτεί καθόλου και όταν μαλώνουν στεναχωριέται πολύ γιατί τους λατρεύει υπερβολικά πολύ και τους δύο γονείς της.Όμως αυτό ήταν το λιγότερο που μπορούσε να κάνει για τον Βαγγέλη μπορεί να κάνει και περισσότερα για εκείνον και την αγάπη της του την έχει δίξει με κάθε τρόπο.Ο Βαγγέλης την είχε συμπαθήσει από την ρώτη στιγμή και την αγαπούσε υπερβολικά.Γι'αυτό μια μέρα έτυχε να πάει στην περιοχή που μένει έχοντας μια δουλειά.Σκεύτηκε και πάει σπίτι της αν και δεν ήξερε που μένει,θα ρωτούσε τους περαστικούς όπως έκανε και εκείνη.Δεν είχε όμως χρόνκ γιατί τα υπόλοιπα κορίτσια τον περίμεναν σπίτι του και δεν θέλει να τις αφήνει γιατί τις λατρεύει όλες πάρα πολύ ακόμα και αυτές που δεν έχει γνωρήσει.Τις αγαπάει όλες το ίδιο και όπως λέει και εκείνος οι Vkators του του ομορφαίνουν την ζωή.Ο Βαγγέλης όμως βρίσκει πάντα χρόνο για τις Vkatora του και έτσι αποφάσησε να πάει στο σπίτι της.Μόλις άνοιξε την πόρτα η Έλσα δεν πίστευε στα μάτια της....τον αγκάλιασε σφυχτά και ο Βαγγέλης της είπε ότι εσθάνθηκε την ανάγκη να έρθει έστω να την αγκαλιάσει και είπε ότι έπρεπε να φύγει.Η Έλσα το δέχτηκε δίχνωντας κατανόηση απέναντι του και τον χερέτησε.Χάρηκε πολύ για την κίνηση του.Ύστερα πήγε στο δωμάτιο της και σκέφτηκε να δημοσιεύσει στην ομάδα του Βαγγέλη για πρώτη φορά θέλοντας να δώσει δύναμη στα κορίτσια που δεν τον έχουν δει ακόμη.Και έτσι έγραψε:Πριν λίγα χρόνια πίστευα ότι δεν θα δω ποτέ τον Βαγγέλη ούτε θα εσθανθώ την αγκαλιά του...πλέον όμως κυνήγησα τα όνειρα μου και έφτασα ως εδώ έχοντας την δυνατότητα να βλέπω τον Βαγγέλη όσο ποιο συχνά μπορώ...Μην σταματάτε ποτέ να ελπίζετε κυνηγήστε τα όνειρα σας...Τα κορίτσια της απάντησαν κατευθίαν και την συμπάθησαν από την πρώτη στιγμή ζητώντας της να δημοσιεύει συχνότερα.Αυτό το γεγονός την ευχαρίστησε και της έδωσε θάρρος.
VOUS LISEZ
Vkators&Vangelis Kakouriotis
AléatoireΜια τυχαία συνάντηση...και όμως αποδείχθηκε η πιο σημαντική..!Η μικρή Έλσα συνάντησε ένα αγόρι που ήταν τραγουδιστής αλλά δεν το ήξερε...η συνάντηση της για κάποιες και κάποιους είναι πολυ σημαντική..τι έγινε τελικά;τον γνώρησε;έγινε φαν του τελικά(...