Το meet up

393 26 0
                                    

Μια μέρα καθώς η μικρή Έλσα βρισκόταν στο σπίτι της παίζοντας με τον υπολογιστή της,μιλούσε με μια κοπέλα Vkator που έμενε 20 λεπτά από το σπίτι του Βαγγέλη.Της είχε πει πως θα πάει σπίτι του και πως θα την πάρει τηλ. να της μιλήσει ο Βαγγέλης.Αυτό που την πρότεινε η κοπέλα ήταν πολύ σημαντικό για έκεινη και εσθάνθηκε πιο χαρούμενη από ποτέ.Όταν ήρθε η μέρα που θα μιλούσαν στο τηλ. το ανγχος άρχιζε να γίνεται εντονότερο και η αγωνία περισσότερη.Όταν σήκωσε το τηλ. άρχισε να κλαίει με λήγμους και είπε:
Έλσα:{Βαγγέλη είμαι η κοπέλα που σε χαιρέτησε έξω από το σπίτι σου και που άρχιζε να κλαίει..Μετάνιωσα πραγματικά για αυτό...Σ'αγαπάω..είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί είσαι τα πάντα για εμένα...}είπε και έκλεγε ασταμάτητα έξω από το σπίτι της.
Βαγγέλης:{Πριγκίπισσα μου...μην κλαις και γω Σ'αγαπάω μην ανυσηχείς για αυτό δεν σου θύμωσα}της απάντησε και το πρόσωπο της έλαμψε από χαρά...
Έλσα:{Βαγγέλη...δεν έχω τι να πω...εσθάνομαι σαν να μου χάρισες όλο τον κόσμο ότι και να πω είναι λίγο απέναντι στα συναισθήματα που έχω για εσένα.Όλο αυτό μαζί σου μοιάζει σαν παραμύθι όχι μόνο για εμένα αλλά για όλες τις πριγκίπισσες σου.}
Βαγγέλης:{Και για εμένα είναι σαν παραμύθι...Η αγάπη που προσλαμβάνω καθημερινά από όλες σας είναι απίστευτη.Πρέπει να φύγω...θα τα πούμε σύντομα..το μόνο που θέλω από εσένα είναι να μην ξανακλάψεις και να χαμογελάς έτσι μου δίνεις δύναμη...}
Έλσα:{Και εσύ να χαμογελάς και να ξέρεις ότι όλες θα είμαστε δίπλα σου μέχρι το τέλος να σε στηρίζουμε και να σε αγαπάμε.Μην αφήνεις κανέναν να σε στεναχωρήσει,δεν σου αξίζει άγγελε μου.}είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Τότε μπήκε στο σπίτι της χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια και δεν την έννοιαζε αυτό που υπήρχε ανάμεσα σε αυτή και στις φίλες της.Πλέον είχε γνωρήσει πολλά κορίτσια Vkators από το facebook που την αγαπούσαν και την στήριζαν.Ήθελε πολύ να τις γνωρήσει από κοντά.Είχε περάσει σχεδόν ενάμιση μήνας μια εβδομάδα πριν την πραγματοποίηση του meet up που είχαν κανονήσει οι υπόλοιπες Vkators.Όταν έφτασε αυτή η μέρα η Έλσα ήξερε πως θα την απέρριπταν για μια ακόμη φορά οι Vkators του σχολείου της,και έτσι αποφάσησε να μην πάει.Άλλοστε το γεγονός αυτό δεν την στεναχώρησε αρκετά.Όσο παιρνούσε ο καιρός δενόταν όλο και περισσότερο με τις Vkators που είχε γνωρήσει μέσο facebook και είχαν αρχίσει κιόλας να οργανώνουν την πρώτη συνάντηση τους.Το πρόβλημα ήταν ότι η Έλσα ήταν πολύ μικρή για να μπορέσει να μετακινηθεί σε άλλη περιόχη.Έξαλλου δεν την άφηναν οι γονείς της γιατί όλο αυτό ήταν πολύ επικίνδυνο για την ζωή της.Έτσι έπρεπε να μεγαλώσει περισσότερο ώστε να μπορέσει να συναντήσει τις Vkators και φυσικά να πάει στο σπίτι του Βαγγέλη που το ήθελε τόσο πολύ.Όπως λέει και η ίδια είναι το όνειρο της.Η κατάσταση με τις Vkators του σχολείου παραμένει σταθαρή μέχρι η Έλσα να τελειώσει το σχολειο της.Την Έλσα δεν την ενοχλούσε καθόλου αυτό.

Vkators&Vangelis KakouriotisWhere stories live. Discover now