Vkators&VK hugs

404 26 1
                                    

Η Έλσα είχε γίνει πλέον δέκα έξι χρονών.Όπως όλα τα κορίτσια της ηλικίας της έτσι και αυτή δεν πολύ ακούει τους γονείς της.Έτσι την μέρα τον γενεθλίων της άκουσε από φίλες της στο ίντερνετ ότι ο Βαγγέλης θα καθόταν 3 ώρες με κάθε κοπέλα.Αυτό το γεγονός ξεσήκωσε την Έλσα και έτσι χωρίς να πει κανέναν πήρε λεφτά που είχε μαζέψει και περίμενε το αστικό στην στάση των αστικών.Μόλις έφτασε το αστικό πλήρωσε και έκατσε σε ένα κάθισμα καθώς ήταν πολύ αγχωμένη.Οι Αμπελόκηποι ήταν 1 ώρα και 5 λεπτά απόσταση απο την περιοχή που έμενε εκείνη.Μετά από 1 ώρα και 5 λεπτά έφτασε στους Αμπελόκηπους και ρωτόντας περαστικούς στο δρόμο βρήκε το σπίτι του Βαγγέλη.Έξω ήταν περίπου 50+ κορίτσια και μόλις την είδαν άρχισαν να τρέχουν πάνω της.Η Έλσα τις αγκάλιασε μια,μια.Εσθάνθηκε ανακούφιση,αγάπη και χαρά βλέποντας τα κορίτσια να τρέχουν πάνω της και όλες ήξεραν το όνομα της.Επίσης της είπαν ότι την περίμεναν πολύ καιρό.Η Έλσα ήταν πιο χαρούμενη από ποτέ.Το μόνο πιυ έμενε τώρα ήταν να δει επιτέλους τον άνθρωπο που ήρθε εκεί.Μόλις κατέβηκε ο Βαγγέλης όλα τα κορίτσια φώναζαν το όνομα της και άφησαν δρόμο για να περάσει.Ήταν τόσο έκπληκτη και λυποθήμησε.Ο Βαγγέλης έτρεξε και κάλεσε ασθενοφόρο για να την μεταφέρουν στο νοσοκομείο.Όταν ήρθε το ασθενοφόρο ο Βαγγέλης φυσικά δεν μπορούσε να την αφήσει μόνη της και πήγε μαζί της.Άφου έφτασαν την εξέτασαν οι γιατροί καθώς ο Βαγγέλης δεν έλειψε στιγμή από το κεφάλι της.Μόλις ξύπνησε είδε τον Βαγγέλη πάνω της και σηκώθηκαν και οι δύο και τον πήρε αγκαλιά σε σημείο που να μην μπορεί να αναπνεύσει...
Βαγγέλης:{Σ'αγαπάω...μόλις σε είδα να λυποθημάς τρόμαξα τόσο πολύ...μην το ξανακάνεις}και την φίλησε γλυκά στο μάγουλο.
Έλσα:{Και εγώ σε αγαπάω πολύ πολύ..συγνώμη δεν ήθελα να σε φέρω σε αυτή τη θέση ούτε εγώ το ήθελα απλώς όλο αυτό ήταν τόσο ξαφνικό για εμένα η αγάπη τον κοριτσιών ολα..ήταν απίστευτα..είναι το καλύτερο δώρο γενεθλίων που θα μπορούσα να έχω ποτέ...}του είπε και άρχισε να κλαίει στην αγκαλιά του...{με θυμασε;}ρώτησε...
Βαγγέλης:{Εννοείτε πως σε θυμάμε...είσαι το κορίτσι που είχα στείλει φιλί όταν είχαμε έρθει σε συναυλία στη Λεγρενά που έκλεγες και μετά όταν φεύγαμε σε αγκάλιασα.}της είπε και της χαμογέλασε...
Έλσα:{Είσαι η ζωή μου..Βαγγέλη σε λατρεύω...}
Βαγγέλης:{Και γω πριγκίπισσα μου...}
Έλσα:{Πάμε σπίτι σου;}ρώτησε...
Βαγγέλης:{Εννοείτε...και έλα κατευθίαν μέσα θέλω να δω πρώτη εσένα}της είπε και την φίλησε στο μάγουλο...
Έλσα:{Εντάξει τότε αλλά δεν είναι λίγο άδικο για τα υπόλοιπα κορίτσια;αυτές σε περιμένουν από το πρωί...}
Βαγγέλης:{Θα της δω αργότερα...άλλοστε αυτές τις βλέπω κάθε μέρα ενώ εσένα όχι...να μην χαρώ και γω λίγο την πριγκίπισσα μου;}
Έλσα:{ Φυσικαα...θα έρχομαι ποιο συχνά από εδώ και πέρα...}είπε και του χαμογέλασε.
Βαγγέλης:{Ακόμα καλύτερα...}είπε και την έπιασε αγκαλιά και έφυγαν από το νοσοκομείο.
Ο Βαγγέλης πήρε τηλέφωνο τον Άρη για να έρθει να τους πάρει γιατί αυτός δεν έχει πάρει ακόμα δίπλωμα οδήγησης αλλά πηγαίνει σε σχολή οδηγών.Μόλις ήρθε ο Άρης κατέβηκε και αγκάλιασε την Έλσα και ύστερα ανέβηκαν στο αυτοκίνητο.Αφού ο Βαγγέλης του είπε όλο αυτό που έγινε φτάσαμε επιτέλους στο σπίτι του.Ο Βαγγέλης την έπιασε από το χέρι περνώντας μέσα από τα υπόλοιπα κορίτσια.Αυτό έκανε την Έλσα να ντροπιαστεί αλλά ταυτόχρονα έλαμπε από ευτυχία.Πριν μπούνε μέσα μια καλή της φίλη που μιλούσαν στο ίντερνετ δύο μήνες την κατάλαβε και της είπε να μην αγχώνεται και ότι αυτές τον βλέπουν κάθε μέρα.Τοτέ εκείνη χαμογέλασε και έπιασε το χέρι του Βαγγέλη πιο σφυχτά.Μόλις μπήκαν μέσα αγκαλιάστηκαν,μίλησαν και η Έλσα πέρασε υπέροχα 4 ώρες μαζί του.Ο Βαγγέλης ήθελε να πάει πάνω για να πάει τουαλέτα.Η Έλσα τον περίμενε έξω απο την πόρτα του διαμερίσματος του.Μόλις ο Βαγγέλης βγήκε από τον μπάνιο την φώναξε να μπει μέσα και η Έλσα γνώρησε την μήτερα του.Ήταν τόσο υπέροχη και γεμάτη αγάπη.Η Έλσα την λάτρεψε από την πρώτη στιγμή.Ύστερα κατέβηκαν κάτω και η Έλσα ήθελε να φύγει και ο Βαγγέλης της είπε:
Βαγγέλης:{Κάτσε λίγο ακόμα}
Έλσα:{Φτάνει φτάνει τα ύπολοιπα κορίτσια περιμένουν δεν τις λυπάσε τις πριγκίπισσες σου;}απάντησε...
Βαγγέλης:{Εννοείτε...δεν είπα κάτι τέτειο..}είπε και την έκλεισε το μάτι...
Έλσα:{Να το ξέρεις ότι θα με έχεις συχνό πελάτη εδώ...}είπε και γέλασαν μαζί.Τότε η Έλσα είπε και άνοιξε την πόρτα.Πήρε το αστικό και έφτασε σπίτι της.Ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής της ξαι μάλιστα ήταν η ημέρα των γενεθλίων της.

Vkators&Vangelis KakouriotisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum