III. Fejezet - Hol van Martha?

3 1 0
                                    


Martha eltűnt a tegnapi rendezvény utáni kavalkádban, senki nem hallott azóta róla. Az űrhaderő tábornoka, Bernald Jackson tábornok azt tanácsolta a miniszterelnöknek hogy indítsanak kereső csapatokat Martha Gonbert megkeresésének érdekében. Ezt Adjef elutasította, de szerencsére nem kell mindenbe beleegyeznie. Rob azt mondta Gary Horatio-nak a NASA elnökének, hogy Jackson tábornok segítségével és az elnök tudta nélkül indítsanak inkognitó kereső csapatokat kevés létszámmal, nehogy feltűnő legyen a hadügyminiszternek. Horatio bár nem igazán szívlelte az ötletet, ő is látta hogy most ez a lehető legjobb megoldás arra hogy előkerítsék a lányt.


Másnap napfényre virradt a város. A Rob által felfedezett naprendszer kutatásában egy feltűnően nem hétköznapi dolog tűnt fel. Évekkel a felfedezés után újra mérték a távolságot: KÖZELEBB KERÜLT! Rob mikor meghallotta ezt azonnal a kutatólaborba sietett a Ron bácsitól kért kölcsön autóval, közben fel is hívta a bácsikáját:

-Szia Ron bácsi! Az a helyzet hogy adódott egy kis malőr a tegnapi nap a rendezvényen, nem találjuk Martha-t. Mellesleg most szóltak a laborból hogy a jelenlegi kutatással kapcsolatban elintézni valóm van.

-Szia Rob! Néztem a tévében az ünnepséget, láttam hogy valami nem volt rendben. Hihetetlen hogy még mindig nincs áram a körzetben. Jó hogy hívtál, mert meg akartam kérdezni hogy az autót mikor tudod visszahozni? Nincs rá most nagy szükségem, csak azért mégis tudjam hogy mi a helyzet vele. Ugye nem karcoltad meg?

-Nem bácsikám! Nagyon óvatosan vezetek. Nagyon gyorsan történnek a dolgok, még nem tudom meddig van szükségem, kocsira ezért is hívtalak hogy nálam lehet e még egy darabig?

-Persze! Maradhat nálad amíg úgy érzed szükséged van egy jó járgányra. Na de megyek, mert éppen belépett az ajtómon a mai első kuncsaft. Na Szia!

-Csáó Ron bácsi! - azzal Rob letette a telefont és kissé feszülten hajtott tovább a labor felé.


A város bizonyos részein még mindig áramkimaradások vannak, de a villanyt biztosító cégek már dolgoznak hogy a város lakói ismét tudják nézni a tévét. Eközben a Fehér Házban azon dolgoznak a miniszterek hogy megtuják mi volt ez az egész történés. Adjef elnök éppen Anglia elnökével tárgyal, mert tegnapi szállítmány nem érkezett meg Londonba és az értesülések szerint több tucat élelmiszert és alapanyagokat szállító hajó tűnt el a radarról. A haditengerészet már rá állt az ügyre a miniszterelnök utasítására. A légierő készen áll, de még nem kaptak parancsot arra hogy segítsenek. 


Rob begurulva a labor parkolójába, már látta hogy a titkár várja a bejáratnál, a kezében szorongatva egy levelet. Kiszáll a kocsiból és bemegy az épületbe, a titkár csak annyit mondott hogy a NASA elnökétől jött. Rob bevonult az irodájába és annyira zaklatott volt hogy nem merte kibontani a levelet józanul. Megivott egy pohár whisky-t, szinte húzóra, majd leült a székébe maga elé rakta a levelet és csak bámulta. Vajon valamit rosszul csinált aznap? Ez a felmondási levele, itt a karrierjének a vége? Aztán egy kis tanakodás után rászánta magát és felbontotta a levelet. Ez az üzenet állt benne:

„Megfejtettük hogy mit üzentek magának az ünnepség napján, nagyon egyszerűen rejtették el, csak összekeverték a szavakat, szóval valaki hadat üzent magának: 

- NEM MENEKÜLHETSZ ELŐLÜNK -

A telefonszám összes számjegye nullásokból állt. A küldési helyet nem tudtuk bemérni. Ne aggódjon, már szóltam a katonaságnak, és az FBI-nak. A továbbiakban jó és eredményes munkát kíván:                                                                                                                                                                  Gary Horatio"


Rob még feldúltabb lett, egy ártatlan üzenet, amit csak egy hülye SMS-nek gondolt, valójában egy fenyegető üzenet. De most arra kellett koncentrálnia hogy milyen gond történhetett a laborban azon kívül hogy közelebb került az általa felfedezett, de még mindig sok rejtélyt tartalmazó naprendszer. Szóval elindult a kutatólaborba, hogy számon kérje a tudósait hogy mi történt, mi a baj. Míg odaért a bejárathoz elkortyolgatott egy fél pohár whisky-t. Aztán bekopogott az ajtón majd benyitott. Óriási fények szegeződtek az arcára és a terem több pontjára. A fő monitoron látható volt a Caseus-Foramen naprendszer, és az egyik bolygója amin épp sárga és piros színű fények villogtak. Odament Lloyd-hoz a narancssárga, vállig érő hajú fiatal, kissé tömzsi és alacsony tudós már évek óta dolgozik Rob keze alatt. Mindig abban a tipikus fehér tudós ruhában van, ami Rob szerint inkább egy doktori köpenyre hasonlít. A zöld szemei zaklatottan nézték a képernyőt. Az egész fehér falú elektronikai eszközökkel dúsított teremben csend uralkodott. Rob megtörte azt:

-Kollegák! Mi a jó ég történik ebben a laboratóriumban? Mondják hogy rosszul érzékelem hogy rádiójelek jöttek a Caseus-Foramen - ből. 

-Uram minden a legnagyobb rendben! A rádiójelek nem mutatnak agresszivitást, legalábbis abban naprendszerben... - válaszolt feszülten Lloyd.

-ABBAN A NAPRENDSZERBEN? Mit ért ez alatt? Mellesleg miért nem szóltak előbb?

-Bemértünk jeleket a rendezvényen történtek közben. Valószínű hogy egy UFO-val van dolgunk, ami lehet hogy még mindig a Föld közelében tartózkodik. Legutóbb Martha jelét is be mértük, valószínű velük van... A Holdon.

-A HOLDON? De ez hogy lehetséges?

-Mi sem tudjuk még, de rajta vagyunk az ügyön, hogy ki derítsük. A nyugdíjazott George Shnippfard azt ajánlotta hogy ezt az ügyet mondjuk el Gary elnöknek is. Jó lenne hogyha a miniszter elnök is tudna róla...

-NEM! SENKI EGY SZÓT SEM! Teljes titkosítást az ügyre csoportvezető! Álljanak rá a jelekre! Nem szólunk senkinek, csakis maguk tudhatják mi folyik itt! Jó munkát!

Azzal Rob sietve kiment az ajtón de már a titkára Bob várta, aki azt mondta hogy az elnök szeretne vele beszélni. Rob-ot elfogta az émelygés, gyorsan ki sietett az épületből. Mikor kiért levegőért kapkodott, nagyjából sikerült megnyugodnia, de nem tartott sokáig ugyanis újságírók tömege vette körül egy pillanat alatt. Kérdezték hogy mi volt azon a napon, és hogy tudják e hogy miért nincs még mindig áram a város egyes részein. Rob persze nem válaszolt egy kérdésre sem, sietve odament az autójához, beszállt majd elhajtott. 

Caseus-ForamenWhere stories live. Discover now