IV. Fejezet - Elnöki ügy

3 0 0
                                    

Rob sebesen hajtott a Jaguar-ral a Fehér Ház felé. Útközben viszont meg kellett állnia, mert kifogyott az üzemanyag. A benzinkúton az autóból kiszállva látott egy gyanús alakot sietve bemenni a sikátorba. Rob látta a szürke köpenyt lobogni a hátán. Mintha már látta volna valahol. De most nem volt ideje ezzel foglalkozni ugyanis az elnökhöz sietett, remélve hogy élve is jön el onnan. Megtankolta az autót majd tovább hajtott. A benzinkutat elhagyva hirtelen megszólalt a rádió a kocsiban, anélkül hogy Rob hozzá ért volna. Gondolta magában hogy régi a jármű és biztos csak egy bucka miatt kapcsolt be. Aztán kezdte élvezni a slágereket így hát bekapcsolva hagyta. Mielőtt behajtott volna Washington-ba, kikapcsolt a rádió. 


A Fehér Ház kapujához érve egy tucat őr várta már őt. Odamentek Robhoz aki lehúzta a kocsi ablakát és útbaigazították merre kell majd leparkolnia és hogy majd a bejáratnál várja őt Gary Horatio, a NASA elnöke. Rob-nak egy pillanatra elállt a lélegzete hiszen nem volt arról szó hogy még Gary is itt lesz. A kapun behajtva csak arra tudott gondolni hogy biztos a kutatás lassú haladása miatt akar beszélni vele az elnök, vagy talán a munkáját is elveszti. Leparkolta az autót, majd odasétált a bejárathoz. Feldúltan néztek egymásra Horatio-val, majd megszólította.

-Jó napot Rob! Ön miért jött? Tán engem kellene bekísérnie?

-Napot Uram! Nem, engem a miniszterelnök hívott, de nem tudom miért. Maga miért van itt? Azt hittem csak egyedül leszek.

-Hát engem is ő hívott, és szintén én sem tudom miért. Már húsz perce várok a hadnagyra hogy bekísérjen, de elvileg valami fontos megbeszélés zajlik odabent.

Rob-nak ötlete sem volt hogy mi a jó ég történhetett hogyha idelettek hívva csak ők ketten, és odabent valami nagyon komoly megbeszélés folyik. Majd a következő pillanatban kinyílt az ajtó és Mark Adjef az USA elnöke állt előttük. Kopaszodó fején szinte folyt le az izzadság, majd feldúltan megszólalt:

-Gaunt Úr és Horatio Úr kérem fáradjanak beljebb, a másodikon az irodám előtt várakozzanak, majd a hadnagy szól hogyha bejöhetnek.  -  azzal sietve elsétált a folyosó végére és felment az emeletre.

Rob és Horatio belépett a Fehér Házba a gyönyörű olasz szőnyegre lépve Rob majdnem elesett mert volt egy kis bucka alatta. Majd a lépcső felé sétálva megláttak egy festményt George Washington-ról és Horatio akart egy képet csinálni a festménnyel. Odajött az egyik őr majd elvette Gary telefonját, mert a Fehér Házban civileknél csak engedéllyel lehet a telefonjuk ott tartózkodásuk ideje alatt. Megkérdezte Rob-tól is hogy van e nála telefon, de nála nem volt mivel ellopta valaki. Az őr visszament a helyére, Horatio telefonjával. Majd a két férfi felment a lépcsőn és leültek  padra az elnöki iroda előtt.


Nem sokkal később kijött egy nő fehér egybe ruhában majd lement a lépcsőn. Ő utána pedig kilépett az irodából Adjef elnök és arra kérte Rob-ot és Horatius-t hogy jöjjenek be az irodába. Mindketten félve keltek fel a padról, hiszen nem tudták hogy mi várhat rájuk. Bementek az ajtón majd Adjef becsukta az ajtót majd így szólt:

-Kérem üljenek le, mert ezt nem fogják  kibírni álldogálva.

A két férfi leült a fotelekbe  majd Adjef is leült és tovább mondta:

-Az ország helyzete válságos, ugyanis a brit elnökkel való beszélgetésem során jött egy levél a NASA-tól miszerint földönkívüli jelenség volt az ünnepség napján. Maguk azért nem tudnak róla mert van egy titkos csapatom  a NASA-n belül ami azt hittem hogy egy jó darabig még titokban marad, de most együtt kell majd dolgozniuk a csapatommal.

A nehéz súlyú mondatok után hirtelen mintha fojtogatná őket valami, alig tudtak megszólalni. Majd Horatio nekilátott valahogy:

-De uram... mégis hogy lehet az hogy én erről a csapatról és az információról nem is tudtam? Mégiscsak én vagyok a NASA elnöke!

-Nincs időm megmagyarázni, de annyit elmondhatok hogy a legjobb embereim közé tartoznak, és segíteni fognak maguknak mindenben. Bízhatnak bennük.  -  válaszolt Adjef.

-Most mi lesz a teendőnk? Mihez kezdünk?  -  kérdezte Rob.

-Most az fog következni hogy mi hárman együtt kimegyünk a parkolóba, én beszélek még egy szót Bernald Jackson tábornokkal, majd beszállunk egy páncélozott autóba és elmegyünk a NASA fő hadi szállására.  -  mondta Adjef elnök.

Aztán kimentek az irodából az elnök után, lementek a lépcsőn ahol látták hogy a tucat katonából vagy lett akik vártak az elnök parancsára az épület előtt. Miután kiléptek az épületből már ott volt Jackson tábornok, aki elmondta hogy a katonák itt lesznek a Fehér Háznál és vigyáznak az itt dolgozókra. Majd elkísérte a három férfit az autóhoz. Beszálltak majd beült egy idős, fehér férfi sofőr aki az utasaira sem nézve elindult a NASA felé. Rob és Horatio nem tudta mire vélni a történteket, meg sem tudtak szólalni, csak azon gondolkoztak hogy mi jöhet most. Az autóban már hosszú percek óta csend uralkodott, majd Adjef elnök megtörte azt:

-Jackson tábornok a titokminiszterem, ezért nem tudta egyikük sem hogy benne van a felső körökben, de a lényeg az hogy mi a Tábornok Úrral elmegyünk a legalsó részlegbe ahonnan irányítjuk a hadsereget és a védelmet. Horatio maga felmegy beszélni George Shnippfard-al, aki Gaunt úr felettese volt, de ő is benne van nyakig a dologban. Gaunt magát arra kérem hogy menjen a mínusz negyedik szintre, a csapata ott várja felsőbb utasításra, szóval még nem tudják mi a helyzet. Maga fogja tudatni velük hogy mit fognak tenni az ügy érdekében. Kutassanak szorgalmasan a Caseus-Foramen rendszer után teljes rákapcsolással!

Rob belenézett a visszapillantó tükörbe és látta hogy az elnök úr nem bízza a véletlenre a védelmet, 2 harckocsi jött mögöttük. Benne tele amerikai magas rangú katonákkal.


Kis idő elteltével odaértek a NASA-hoz ahol már várták az őrök a konvojt. Bob a labor titkára egy vastag dokumentumot szorított a kezében, amit odaadott Horatio-nak. Bementek az épületbe, majd mindenki beszállt a liftbe. Előszőr Horatio ment fel a legfelső szintre, ahol már várta a nyugdíjazott kutatásvezető. Aztán a mínusz negyedikre ahol Rob kiszállt és Adjef elnök tovább ment a legalsó szintre a lifttel. Rob elindult a kettes számú labor felé, benyitott, majd hirtelen elsötétült minden...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jun 02, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Caseus-ForamenOù les histoires vivent. Découvrez maintenant