SAM BELLAMY

63 4 1
                                    

L'espasa va tremolar en tocar l'espasa del guàrdia,  es va alliberar del segon donant-li una puntada de peu en la panxa. Després va lluitar contra l'últim utilitzar una espasa d'un color blau desgastat, va agafar un objecte i va saltar per la finestra trencant el cristall amb un estil propi, va saltant capa un vaixell es va agafar de la vela. 

Quan la noia va tocar la fusta del vaixell una veu ronca va sonar per tot arreu cridant 

- Morgan! Que feies? - en aquell moment la noia va dir

 - Res pare res -. 

Aquell pirata pare de Morgan és d'ella Edward de pell morena, gorra de pirata amb una ploma, espasa llarga amb una empunyadura molt bonica, era robust i àgil i és escara té el cabell bastant llarg, això no obstant, despentinat. Morgan, en canvi, era d'estatura mitjana pel roig, vestia amb roba ampla i bruta  amb una camisa blanca portava una espasa que era del seu pare, tanmateix, amb un gran valor sentimental, portava una cinta en el cap. 

Un dels tripulants es va apropar a Morgana i rient li va donar uns copets a l'espatlla, el grumet tenia una barba espera i el seu nom era Jim

En aquell moment es van sentir uns crits 

- Eooooo!!! - el noi que cridava era un dels pirates més novell era alt i prim, però era molt bon tripulant i feia cas als que portaven més tems en el Lleó de mar (era el nom que tenia el vaixell). El noi va pujar molt alegre amb un paper en la mà, va cridar - ho tinc!, ho tinc!, capità ho tinc! -. El capità Edward havia manat al noi parlar amb un antic pirata que feia poc que havia arribat a les seves mans un tros de pergamí, el mapa del tresor de SAM BELLAMY l'únic tros que li faltava a Edward. 

Edward quan va veure al noi va anar ràpidament i li va treure de les mans aquell tros de pergamí i sense parlar amb ningú va anar a la seva habitació, Morgan que tenia molta curiositat sobre aquell pergamí i perquè tenia tant valor pel seu pare. Va entrar bruscament en l'habitació d'Edward, va preguntar al seu pare amb un to suau, perquè no s'enfadaria més del que està per haver fet tant soroll -Que és això?-. Edward semblava que no s'havia adonat de l'entrada de Morgan i va contestar amb una beu alegre mentre mirava el tros de pergamí amb una lupa - Això és l'últim tros que em falta per tenir el mapa de Sam Bellamy d'on va amagar el seu tresor-. 

En aquell moment li va donar amb delicadesa el tros de pergamí i mòrgan atenta va continuar escoltant

- Sam Bellamy era el pirata més ric i poderós que hi ha existit mall, després de robar molts diners a la reina d'Anglaterra va agafar tota la seva riquesa i la va amagar en un lloc secret. Un dels seus grumets de nom desconegut va fer un mapa del camí, quan va tornar amb el mapa secret va fer-se una tripulació per robar-li el tresor a Sam Bellamy, però la tripulació va ser infidel, i va haver una baralla, i el mapa es va partir en cinc trossos-. 

A alta marWhere stories live. Discover now