Al·lucinacions

30 2 0
                                    

Després d'explicar-li la història Morgan va sortir alegrement, al seu darrere va sortir Edward, la tripulació estava atenta a noves notícies, es va apropar Jim i va preguntar a Edward 

- Que? On anem?-  Edward va contestar

 - Traieu l'àncora, infleu les veles!!  Anem cap a l'illa de Sam Bellamy!!!- La tripulació es va alegrar perquè feia temps que no navegaven. Morgan també estava ansiosa, a ella li encantava l'aventura. 

Va anar a la punta del lleó de mar, des de la punta és vella molt bé tot, en el mar Morgan va veure un vaixell, era un vaixell diferent dels que havia vist mai, en la vela tenia un símbol d'una corona.

 -La reina d'Anglaterra!- va cridar Morgan espantada perquè entenia quin era aquell símbol.

 Tots els pirates es van girar  per mirar, ella va anar corrent a veure què pensava el seu para d'aquella aparició 

- Pare, pare, la reina!- va dir Morgan. El seu pare va parar de mirar amb el microscopi 

- ha, ha, ha es creuen que podran agafar el tresor de Sam abans de nosaltres-. Es va fer de nit molt ràpid tots se'n van anar a dormir menys alguns grumets que els hi tocava  fer guàrdia. Morgan dormia en la cabina del seu pare en un llit petit, quan se'n va anar a dormir el seu pare estava mirant alguns papers en la taula

 -Em pots tornar a explicar la història de com em vas trobar-. 

Edward va assentir amb el cap i va començar a narrar 

- Fa tretze anys en la meva tripulació hi havia dos pirates molt valents el teu mara i el teu pare. Un dia després de poc temps de tenir té a tu, una tripulació de servents de la reina van atacar el nostre vaixell ells van lluitar per defensar-ta i jo amb ells, però desgraciadament els van capturar i no sabem on, i allà vaig decidir quedar-te. 

En l'endemà el vaixell que els seguia no estava, però per l'altra banda en el davant hi ha una illa molt estranya, Jim s'apropa a mòrgan i li explicar que és l'illa dels desitjos, no és una illa normal i corrent, és una illa que està plagada d'un tipus de planta, que quan bufa el vent i set fica en el cos et fa veure al·lucinacions. Els més veterans saben que per navegar per aquelles aigües has d'anar amb tota la cara bandada per això es necessiten els millors mariners. Jim era un grumet amb experiència sempre li feia riure, per a ella era com el seu tiet, Edward el va conèixer en una illa perduda feia 5 anys sol, ell sempre diu, tot el que no vaig poder parlar en l'illa ho parlo ara jajajaj. L'illa dels desitjos estava cada cop més a prop, així que la majoria es van posar un drap, els que tenien més por es van ficar dintre dels dormitoris, Morgan es va quedar amb tota la cara bandada.   

A alta marWhere stories live. Discover now