No van poder debatre la ordre del capità així que despres d'una estona van baixar a obrir Morgan, i es van escapar amb un vaixell quan estaven tots en la petita barca estava preparada Jim va cridar.
-Edward ja pots venir!- Edward es va apropar després d'atravesar amb la espasa un mariner que hi havia per allà, i va dir.
-No us puc acompanyar- ho va dir metres tallava la corda que sostenia la barca, Edward es va quedar en el lleó de mar amb tots els altres pirates de la reina, en canvi, la seva tripulació estava a la llunyania. Edward s'havia sacrificat per la tripulació, estava despistant perque no s'adonessin que escapaven, Morgan no entenia perque, però estava trista i enfadada, desde lluny és vella a Edward lluita'n contra molts pirates, mentre lluitava amb un altre li va fer una esgarrapada en la mà esquerra. I va haver de lluitar amb la esquerra despres li van fer un tall a la cara i ja no vella, només podia lluitar amb el seu instint, va acabar amb dos i tres, cada cop eren més, i quan semblava que ja no podia més va encendre un foc.
-POOOOM!!- Va explotar el vaixell.
Estaven tots els pirates mirant les restes del vaixell on havien viscut tantes coses, hi havia mort el seu capità, el seu germà, el seu pare. Morgan estava molt trista, i va pensar que en veritat el seu pare és Edward, en l'aigua va aparèixer el seu barret de pirata, Morgan el va agafar i sel va posar.
No tenien res, però sí que tenien una nova capitana, capitana Morgan. El que queda d'història és la història d'una pirata amb una tripulació, que va trobar el tresor més gran del món; però igualment de la seva riquesa van continuar saquejant i roba'n, perque eren pirates.
YOU ARE READING
A alta mar
AdventureEdat d'or apocà de pirates, 1701 en un port qualsevol de Londres, arriba la notícia del famós pareder del tresor de San Bellamy. El camí serà llarg durarà uns tres mesos i serà perillós, però amb una tripulació com aquesta serà divertit no?