POV TAKASHI
Takashi :blh tahan byk kerja juga hari ni . Mcm mane lh yumi dekat rumah Dgn yuki . Baik aq callTakashi cuba menghubungi tetapi pangilannya tidak diangkat . Takashi cuba lagi naming tidak Di angkat....
Kouru: maaf mengganggu Tuan kami terima laporan baru Ade kes pembunuhan dan kes peach rumah .
Takashi : boleh bagi saya dokument detail pasal kejadian.
Kouru:Tuan sye nk maklumkan Yg kejadian tu berkalu di rumah tuanTakashi: rumah saya apa maksud awak
Kouru: serahkan segala maklumat berkaitan dengan kes kepada takashi dan Takashi terkejut tanpa berkata apa2 dia bergegas ke rumahnya kerana bimbang akan keadaan Yumi dan Yuki
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SKIP
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AT HOME
Kawasan rumah Takashi di kelilingi orang ramai dan anggota polis .Takashi melihat sekujur mayat lelaki di bahagian tempat pembuangan sampah .Takashi: mane Yumi dan Yuki mcm mane keadaan mereka
Takashi masuk ke dalam rumahnya dan dia terkejut melihat kesan darah si ruang tamu dan keadaan rumahnya bersepah ....
Haru: Tuan Takashi
Takashi: bagaimana dengan adek Sye dan Yuki.
Haru:kami mandapat panggilan dari penduduk sekitaran mereka maklumkan terdapat mayat di tempat pembuangan sampah dan setakat ni kami tidak menjumpai Yumi dan Yuki TuanTakashi melepaskan geram nya dengan menumbuk dinding sehingga tangan nya berdarah .
Haru:Tuan bawak bertenang .
Takashi: mcm mane nk bertenang bila orang Yg disayang kene culik .
Haru:sye tahu tuan risau kan mereka tapi ni bukan caranya. Tuan kami menjumpai sesuatu dan terdapat alamat pada kertas tersebut .Takashi melihat alamat tersebut dan ternyata alamat tersebut merupakan tempat dimana ibu bapanya dibunuh ...
Takashi: tempat ni hmmmm Sye tahu ni angkara siapa.Haru Selepas selesai urusan kamu jumpa saya di balai polis Sye dan kouru akan menyiasat hal ni .
Haru : baik tuan nanti saya akan menyusulPOV YUKI
Yuki tersedar dari tidurnya dia merasakan kesakitan Yg amat di kepalanya . Yuki merasakan badannya diikat dgn rantai . Di depan nya terdapat seorang kanak 2 perempuan dan ternyata itu ialah yumi.keadaan Yumi amat lemah dan mulut dan badannya diikat .
Yuki: Yumi bangun yumi ..... yumi ....
???:Akhirnya kau sedar juga ...
Yuki: kau sape ? Ape Yg kau nk ?
???: kau x knl aq siapa . X Kn dh lupa .
Yuki memandang wajah lelaki tersebut tiba2 kepalanya sakit . Yuki cuba untuk mengingati lelaki tersebut dan akhirnya Yuki mengingat kembali bahawa lelaki tersebut ialah Yokin anak kepada Yobushin ...
Yuki: Yokin !
Yokin: hmmm ingat juga kau dekat aq...
Yokin mendekati Yuki lalu dia membelai lembut wajah Yuki
Yokin : kau punca bapak aq masuk penjara dan semua bisnes bangkrap .
Yuki: Mmg patut dia di tangkap Sbb dia seksa org mcm kami ni tanpa sebarang belas kasihan . Kami ni manusia bukan binatang.Pang!pang!
Yokin melempang Yuki dengan kuat
Yokin: kau masih nk melawan aq dalam keadaan mcm ni . Ke kau nk aq ingatkan mcm mane kau diseksa dahulu
Yuki teringat kembali bagaimana Yobushin menyeksanya di ruang bawah tanah sehingga separuh mati...
Yokin : kau nk aq buat mcm tu dekat Budak perempuan tu ke . Buat dia terseksa.
Yuki: jgn berani kau sentuh dia . Dia x de kene mengena dlm hal ni...
Yokin : aq perlu budak ni untuk berjumpa dengan Takashi . Aq tgk budak ni comel boleh di jadikan santapan x pon aq jual dia baru aq untung ahhhahahahha!!!!
Yuki:kau jgn buat ape 2 dekat dia , dia budak lagi kau amik lh aq sebagai ganti....
Yokin: kau nk ganti tempat dia hahaaha kalau aq boleh pilihan 2 kenapa nk pilih satu. Kau akan aq gunakan untuk eksperimen dadah perangsang yuki.
Yuki : apa maksud kau?
Yokin: dadah perangsang ni akan merangsang diri kau untuk membuat Sex Non stop dan kau Yg akan memcuba dadah tersebut ....
Yuki : kau Mmg x guna ! Kau binatang. Mcm bapak kau ....
Yokin: hahahahahaha!!!!! Wait and see
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.POV TAKASHI
Takashi: kouru dah dapat maklumat Yg saya nak
Kouru: dh tuan kawasan persembunyian mereka di kawasa rumah terbiar dan saya memeriksa cctv di kawasan tersebut terdapat 2 van dan 2 kereta di kawasan tersebut dan seramai 20 orang dan kesemua mereka mempunyai senjata.
Takashi: haru bagaimana dengan kamu
Haru: ni peta rumah tersebut . Di bawah rumah tersebut terdapat lorong bawah tanah Yg dibina dan Sye masih tidak dapat mencari Sbb kenapa lorong tersebut dibuat....
Takashi:Sye harap mereka tidak di apa2 Kn oleh Yokin kalau dia sentuh mereka Mmg dia akan aq bunuhRing...ring... ring....
Takashi mendapat pengilan video dari nombor Yg tidak dikenaliKouru merekod panggilan tersebut dari jauh...
Yokin: apa khabar tuan inspektor
Takashi: apa Yg kau nk sebenarnya Yokin..
Yokin: wow you know my name hahahaahha! Kau x rindu ke dgn adek dan buah hati kau . Kau x nk tanya kabar mereka ke Meh sini aq tunjukkanYokin merakam keadaan Yumi Yg tidak bermaya dan keadaan yuki Yg separuh nyawa di seksa sehingga badannya berdarah
Takashi: kau nk apa sebenarnya dari aq ha!!!! Kau jgn sentuh sorang
Yokin: hush chill aq Mls nk ckp banyak mcm biase aq nk wang tebusan
Takashi: berapa banyak Yg kau nk
Yokin: 50000k cash dan wang tersebut kau perlu hantar ke alamat yg aq tinggalkan dan aq tahu alamat tersebut dimana . Jgn melibatkan anggota lain kali kau x nk mereka aq bunuh
Takashi: baik aq setujuh....
Yokin: semoga kita berjumpa lagi. Inspektor. Hahaha.Talian telefon tersebut diputuskan
Takashi: tak guna
Haru: sekarang ni tuan nk kamu buat apa .
Takashi : dalam kes ni Sye dan kamu berdua serta unit khas Sahaja yang terlibat . Kerana ini melibat nyawa Yumi dan yuki .HaruSye nk awk lihat kedudukan anak buah yokin di setiap buang rumah dan menggunakan dron untuk serang mereka dengan renjatan elektrik vol tinggi .
Haru : baik tuan
Takashi : awk tolong haru . Biar Sye yang masuk yg bawak duit kepada Yokin fhm.
Haru: baik tuan klu tiada apa2! Kami mintak diri dulu....Haru dan kouru meninggal kan takashi di dalam biliknya yg sedang bimbang dengan Yumi dan yuki
Takashi: ABG akan datang selamatkan kamu berdua ABG janji.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
...
.
.
.
.Next part akan diupdate ok dan next part ade mungkin ada 18+ so yg bawah umur tu jgn lh baca tapi klu nk baca terserlah jgn salah Kn saya ok
Vote ye guys jgn lupa .....
YOU ARE READING
SAVE ME
ActionAKU TIADA KELUARGA... AKU TIADA ADIK BERADIK... AKU HIDUP KESEORANGAN.... TAPI HIDUP AKU YANG SEKARANG TIDAK MACAM DULU ,KINI AKU DIDERA DAN DISEKSA SERTA DIPAKSA MANJUAL DIRI...ADAKAH AKU AKAN BERGINI SELAMANYA...... Cerita ni utk mereka 18+ keatas...