Dr: Sye dh suntik ubat dan dadah dalam badan awak . Ubat ini akan meringankan kesakitan sekiranya badan kamu cedera Sbb Yuki. Berkemungkinan Yuki akan bertindak agresif.
Takashi: baik lh
Dr: kamu boleh masuk ke bilik Yuki . Tekan sahaja butang merah berhampiran dgn pintu kalau berlaku kecemasan .
Takashi kini berada di hadapan bilik Yuki . Dia merelakan diri nya untuk merawat Yuki .
Takashi : aq buat semua ni bukan sekarang memuaskan nafsu kau Yuki tapi untuk selamatkan kau. Segala yang berlaku aq terima.
Takashi terus membuka pintu dan kini dia berada dalam bilik Yuki. Takashi melihat Yuki kini berada di penjuru katil. Takashi dgn pelahan2 mendekati Yuki .
Takashi: Yuki kau x apa2
Takashi ingin menyentuh bahu Yuki lalu niat takashi tidak kesampaian kerana Yuki telah mencakar tangan Takashi
Takashi: ah! .... Yuki ka....
Takashi termati kata apa bile dia melihat tgn yuki berlumuran darah dan kesan cakar pada dinding di belakang nya...
Yuki: errrr.... Er...... aq tak tahan...
Yuki terus serang Takashi. Takashi cuba untuk mempertahan dirinya tetapi yuki lepas pantas di mana yuki menarik kaki Takashi lalu menghampapnya . Takashi cuba tepis serangan yuki tapi tidak berhasil kini tangganya digigit olah Yuki
Takashi: ha!!!! Yuki.... Hentikannya
Dalam sedang mereka bergelut tiba2 mata takashi bertentangan dgn mata yuki . Dia melihat yuki tidak mampu menahan kesakitannya sehingga air matanya menitis ke atas muke takashi.....takashi Yg melihat keadaan tersebut dia berhenti melawan yuki dan membiarkan yuki buat apa sahaja sehingga dia mampu menenagkan dirinya.
Takashi: kau lepaskan segalanya yuki aq terima.
Yuki masih menggigit tangan takashi disebabkan takashi tidak melawan yuki pelahan2 melepaskan tangan takashi .Takashi melihat keadaan yuki Yg sedikit tenang itu memegang muka yuki .Yuki Mula menangis . Takashi bangun lalu memeluknya .
Yuki: maaf kan aq . Aq tidak boleh kawal diri aq . Aq rasa badan aq sakit sgt. Takashi tolong aq..
Takashi melepaskan pelukannya lalu dia melihat wajah yuki .
Takashi : kau serahkan semuanya kepada aq yuki
Takashi mula mencium yuki. Yuki yang pada ketika itu merelakan dirinya kepada takashi. Takashi Yg telah disuntik dadah dalam badannya mula terangsan dgn nikmat ciuman yuki dan kini dia bertindak agresif . Takashi mencium yuki dgn rakus dan hanya bunyi desahan suara yuki memenuhi ruang bilik.
Yuki: hmmmm....ah.........
Takashi berhenti mencium yuki . Keadaan yuki seakan -akan mahukan lebih dari ciuman
Yuki: Takashi i WANT more please...
Takashi mengangkat yuki lalu membawanya ke atas katil. Mereka saling bercium . Takashi membuka baju yuki tanpa seutas benang di badannya. Mata yuki tertumpu ke arah dick takashi Yg sedang terangsang . Yuki membuka seluar takashi . Takashi membiar segala tindakan yuki. Takashi mula mendesah akibat perbuatan yuki Yg sedang nikmat bermain dgn dicknya . Takashi Yg tidak tahan dia menolak Yuki lalu dia mencium Yuki dgn rakus.
Takashi: maaf Yuki aq tidak tahan ....
Takashi masukkan dicknya ke butt Yuki . Kini kedengaran desahan mereka memenuhi ruang bilik.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ok author skip . Ni mesti otk korang dh eksplor Kn .... Ok sambung balik.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Yuki bangun dari tidurnya . Kini dia merasakan kehangatan pelukan seseorang dia melihat dan ternyata orang tersebut ialah Takashi. Yuki melihat keadaan Takashi , Yuki terkejut badannya terdapat kesan luka dan gigitan . Yuki mula meningkatkan kembali ape Yg berlaku diantara mereka berdua dan Yuki sedar bahawa semalam dia bertindak agresif terhadap Takashi dan takashi merelakan segala perbuatannya.
Takashi: kau dh bangun yuki
Yuki: takashi ...
Takashi menarik yuki dan kini dia berada dalam pelukannya.
Yuki: takashi kau tak apa2 badan ka....
Takashi : shut ..... bagi aq tidur kejap . Aq penat bagi aq rest
Yuki hanya mampu berdiam dan merelakan pelukan takashi terhadap dirinya.
Dalam mereka sedang berpelukan tiba2 Dr melulu masuk kebilik mereka
Dr : Takashi akhirnya Yg dh berjaya menghasilkan penawa....
Dr tersebut terkejut melihat keadaan bilik Yg bersebab dan kesan darah di merata -rata tempat. Matanya tertumpu pada yuki dan Takashi .
Yuki: Dr ...
Dr: yuki kamu dh sedar...
Yuki: Sye x ape2 cuma kesan dadah tu berkurangan terhadap diri saya . Sye cuma risaukan keadaan Takashi.
Dr melihat keadaan takashi Yg kelelahan diatas katil dengan kesan darah ,cakar dan gigitan di badanya
Dr: adakan semua ini disebabkan olah kamu yuki
Yuki hanya mengangguk-angguk kepalanya .
Dr : Sye dh jumpa penawarnya Sye nk kamu minum dan selebihnya beri pada takashi
Yuki meminum penawar tersebut dan selebihnya dia ingin memberikan kepada Takashi.
Yuki : takashi bangun ..... takashi
Takashi : beri sye kejap lagi .... Sye penat
Yuki: Takashi..... hmmm ... dia ni Kn
Yuki meminum kesemua penawar tersebut lalu dia duduk diatas badan takashi. Outomatik takashi sedar dari tidurnya...
Takashi : kau buat ape ni yuki
Yuki terus mencium takashi lalu memberi penawar tersebut dari mulut ke mulut melalui ciuman .
Yuki: selesai ....
Takashi terkesima dgn tindakan Yuki
Dr : hmmm... baik lah klu tiada ape2 sye keluar dulu dan tolong bersihkan bilik ni klu kamu x nk Yumi terkejut dgn kesan darah Yg berada di sudut ruang bilik ini...
Maka dgn itu dr tersebut pon pergi meninggalkan mereka berdua.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ok author update sampai sini je dulu . Nanti author update lagi ok . Bg sye masa nk habiskan assigment sye di hujung2 sem ni bye
YOU ARE READING
SAVE ME
ActionAKU TIADA KELUARGA... AKU TIADA ADIK BERADIK... AKU HIDUP KESEORANGAN.... TAPI HIDUP AKU YANG SEKARANG TIDAK MACAM DULU ,KINI AKU DIDERA DAN DISEKSA SERTA DIPAKSA MANJUAL DIRI...ADAKAH AKU AKAN BERGINI SELAMANYA...... Cerita ni utk mereka 18+ keatas...