POV YUKI
selepas sahaja yumi danTakashi keluar yuki menjalankan tugas nya seperti biasa iaitu mengemas rumah .
Yuki membasuh ,mencuci dan semua. ye lah dia duduk dirumah tu PON sbb terpaksa . Dalam dia asyik mengemas dia terjumpa kotak dan di dalam tersebut mempunyai buku album . Yuki membelek buku tersebut....
Yuki: ni macam gambar keluarga....
Dalam Yuki membelek gambar tersebut ade sekeping gambar yang dikoyakkan .....
Yuki:kenapa gambar ni ade kesan terbakar.? MCM ade sesuatu yg x kene... Hmmmmm baik aq simpan balik...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.POV TAKASHI
BALAI POLIS.Takashi mematikan enjin keretanya lalu masuk ke balai.
Haru: Tuan skuad khas telah sampai untuk membawa yobushin ke penjara .perjalanan mereka ke sana di awasi dengan ketat olah unit kita dan skuad khas.
Takashi: saya nk kamu dan kouru turut serta .
Haru:baik tuan.
Kouru:Tuan setakat ni semua mangsa telah ditempatkan di rumah kebajikan dan ade sebilangan dari mereka berada di hospital untuk mendapatkan rawatan.
Takashi:baiklah . Sidang media akan diadakan sebenar sahaja lg. Orang awan ingin mengetahui perkembangan kes ini. Kouru & Haru saya nk kamu turut serta selepas itu baru kamu mengikuti skuad khas.
Kouru&Haru:baik tuan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.skip
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
SIDANG MEDIA
Berita terkini:
Pasukan polis dan skuad khas di bawah arahan Inspektor Takashi telah berjaya menumpaskan penjenayah yang dikehendaki iaitu Yobushin.Wartawan 1 : Dikatakan bahawa tuan telah berjaya menumpaskan Yabushin . Penjenayah yg memanipulasi serta memperdagangkan sedikit pelacur lelaki. Dari mane tuan memperoleh maklumat mengenai penjenayah tersebut ? Sebabnya kes ni telah lame berlaku tapi baru tahun ini di selesaikan.
Takashi: segala maklumat yang diperolehi adalah sulit kami mempunyai strategi yg tersendiri untuk menangkap penjenayah.
Wartawan 2: bagai mane nasib mereka yg menjadi mangsa kepada jenayah Yobushin.
Takashi: mereka semua ditempatkan di rumah kebajikan dan ade segelintir daripada mereka mendapat bantuan rawatan di hospital .
Kouru: setakat disini sahaja sidang media kami..... sekian terima kasih............
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.Takashi: kouru & Haru nanti update maklumat kpd saya sepanjang perjalan kamu kesana .
Kouru&haru : baik tuan
Takashi: kalau tiada ape2 saya mintak diri dulu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.POV YUKI...
Yuki: segar sikit badan aq ni dah penat mengemas lepastu mandi . Dah lah aq nk berehat...
Yuki pergi ke ruang tamu lalu menonton televisyen.
Berita terkini:
Pasukan polis dan skuad khas di bawah arahan Inspektor Takashi telah berjaya menumpaskan penjenayah yang dikehendaki iaitu Yobushin ...Sebaik mendengar berita tersebut Yuki terkejut
Yuki: Yobushin telah ditangkap. Takashi yg tangkap dia. Jadi semalam tangan dicedera sbb Yobushin. Aq patut Berterima kasih kpd dia sbb dia telah aq bebaskan dan kawan2 aq dari jadi mangsa Yobushin. Ape kata malam ni aq masak untuk Takashi dan Yumi. Hmmm idea yg bagus tu ...
.
.
.
.
.
.
,
.
,
.
.
,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,
.
.
.
.
.
.
.
.
Back to pov Takashi
YOU ARE READING
SAVE ME
ActionAKU TIADA KELUARGA... AKU TIADA ADIK BERADIK... AKU HIDUP KESEORANGAN.... TAPI HIDUP AKU YANG SEKARANG TIDAK MACAM DULU ,KINI AKU DIDERA DAN DISEKSA SERTA DIPAKSA MANJUAL DIRI...ADAKAH AKU AKAN BERGINI SELAMANYA...... Cerita ni utk mereka 18+ keatas...