Já něco cítím?

19 1 0
                                    

Šla jsem ke Starkovi ke dveřím. Naťukala jsem kód 1-3-7-2-0-0-8 a dveře se otevřely."Jseš tady,, usmál se na mě."No, jsem tady. Můžeme?,, Zeptala jsem se ho. On jen přikývl. Takže pane -,, on mě ale přerušil."Říkej mi Tony,, zase se usmál. Jen jsem přikývla. Trénovali jsme asi tak hodinu létání, zbraně a další věci které tam byli. Dala jsem si přilbu pryč."Tak to... Bylo hustý,,  a snažila jsem se dýchat."Co ještě chc-,, políbil mě. Nevěděla jsem co dělat. Za chvíli jsem se k němu přidala. Měla jsem oblek pořád na sobě, ale to nám nevadilo. Někdo otevřel dveře. St- Tony vzal do rukou kleště a dělal, že něco opravuje u mého krku."Pane....,, Její zrak zpočinul na mě."Paper, tohle je Sofie Barton, Clintona dcera a Sof, tohle je Paper Potts, moje Asistentka,, představil nás Tony. Já jí podala ruku."Ráda vás poznávám,,ona si mě měřila. Podle toho, co jsem cítila, byla pěkně žárlivá a naštvaná. Pokusila se udělat co nejmilejší úsměv v historii, ale to se jí nepovedlo."Já vás taky ráda poznávám, slečno Star.....-Barton,, tím jsem  úplně zkameněla. Ona mě právě chtěla nazvat Stark?! "Promiňte mi, pane, ale musím musít jít za tátou. Zítra mě to můžete zase učit,, a byla jsem na odchodu. Někdo mě vzal za ruku."I já bych vás zítra rád viděl, slečno,, a dal mi rychlou pusu do vlasů. Já rychlá jako půjčka na auto odešla za tátou."Nejseš nějak hodně se Starkem?,, Prohlédl si mě od hlavy až k patě. Jen jsem protočila oči."Né víc, jako on s Nutellou,, všichni se rozesmáli. No jo, jsme tam nebyli sami." Jdu ven,, otočila jsem se na mého tátu."Do deseti, ať jseš zpátky!,, Slyšela jsem za sebou. Běžela jsem ze Stark Toweru, ani nevím kam. Dobře, takže jdeme na kafe. Seděla jsem u stolu s výhledem na park, když si ke mě někdo přisedne."Ahoj,, řekl Parker."Jo, Uh, ahoj,, podívala jsem se mu do očí. "J-jak se máš?,, Zeptal se mě."No, trénovala jsem s Tonym a něco se podělalo, takže tak nějak fajn,, podívala jsem se na svoje Latte, abych zakryla červené tváře."Petere!!,, Zařval někdo. Škubla jsem s sebou."Sofie, tohle je můj nejlepší kamarád Ned a vedle něj je moje ka-holka MJ,, musela jsem zadržovat smích, protože to co si myslela, bylo neuvěřitelné."Ahoj,, dal mi někdo ruku na rameno."Loki?! Co ty tady sakra děláš?!,, zvedla jsem se a byla na odchodu. On mě, ale vzal za boky a posadil na židli."Agenti se nudili, tak mě vzali sem, protože chtěli kafe, ne? Teď mě máš na starosti ty,, měl tak slizský pohled, že jsem radši uhla."To je ten, co nás málem zabil!,, zařval někdo."Nebojte se, mám ho pod komtrolou, kdyžtak ho zabiju,, usmála jsem se na ně. Oni se na mě taky usmáli a začali dělat práci."Takže všichni tři, tohle je Loki Laufeyson, bůh lží lstí a falše. Vaše božstvo, tohle je Peter Parker, Ned Leeds a Michelle Jones,, představila jsem je."Jak víš moje jméno?,, zeptala se mě MJ. Než jsem stihla cokoliv říct, přišla mi zpráva.

Táta: Musíš přijít, potřebuju tě.

Já: Nemám čas, řeším Muflona

Táta: On je tam? Vem ho k Tonymu, už pro něj máme pokoj, musí se zabydlet. Jeho číslo je 132 a tvoje je 120, Tony má vedle tebe, takže 121 a já má 83. Přijď do osmi.

Podívala jsem se na mobil. Ono je půl osmé."Takže, muflone, my jdeme už k Starkovi, takže jestli nás omluvíte,, vzala jsem Lokiho za rukáv a vedla ho ven. On se jen nevině usmíval."Jestli se tak budeš pořád dívat, tak ti dám další pěstí,, odpověděla jsem mu rychle. Už se neusmíval. Konečně jsme u Starka. Byla jsem v pokoji, když v tom někdo zaklepal."Nikdo tu není!,, zařvala jsem z plných plic. Dveře se, nevím jak otevřeli. Z nich vyšel Thor."U Merlinových vousů!,, zařval a podíval se rychle někam jinam. No vodeď by né, když sem na sobě měla jen spodní prádlo. Rychle jsem si vzala první mikinu, kterou jsem našla."Vidím, že mého bratra máš převelice ráda,, sklonil Thor hlavu. Podívala jsem se na sebe.To snad né.

Na sobě jsem měla Lokiho mikinu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na sobě jsem měla Lokiho mikinu."Co potřebuješ?,, zeptala jsem se ho."Prý že máš jít za Lokim, je to naléhavé,, a tak s  jeho mikinou jsem šla...............................

Dcera Slavného LukostřelceKde žijí příběhy. Začni objevovat