,,.......boj právě nastal." Zvedla jsem Lokiho do vzduchu, čímž pustil Petera, který se ještě chvilku dusil. ,, No co říkáš? Tohle všechno je kvůli tobě. Ale jak si chtěl. Přiměju tě, aby ses mě bál." Pousmála jsem se na něj. ,, Nechtěl jsem to dělat, ale jak si přeješ." Obalila ho zelená záře a za chvilku se na něm krásně ukazovala jeho Asgardská zbroj . ,,Tak nahoru." Já a on jsme rychle stoupali l mrakům. ,, To ses naučila kde?" Otázal se mě on a já se zašklebila. ,,Nenaučila, já už to uměla. Btw, nekoukej se dolů." Ano, samozřejmě se podíval dolu. ,, Měl by sis připravit zbraně." Usmál se. ,,S radostí." Jeho dýky se mu leskly v rukou a já se uchechtla. ,,To budeš bojovat jen s nimi?" Rozesmála jsem se. Ani se neuměl držet ve vzduchu. ,,Jdeme na to!" S Lokim to byl trochu opruz. Neuměl vůbec bojovat. ,, Jseš tátova dě*čička." Pronesl hrdě a zašklebil se na mě. ,, Cože jsem to?!" Naštvala jsem se a vytvořila jsem za sebou hromadu něčeho, co se nedalo popsat. ,,Slyšela jsi správně. A teď, kdo je ten tvůj sugar daddy? Rogers, Barnes? A ne, já už vím. Stark. Starý dobrý Anthony Edward Stark." Rozesmál se na celé kolo. ,, Zabiju tě, Loki Laufeysone." Zařvala jsem a moje oči nabraly rudou barvu.
*****
Zatímco Loki se Sofií bojovali, Clintovi přišli zprávy.
*****
Pohled Clinta:
,, Clinte?" Šel ke mně Rogers s mým mobilem. ,,Co je, ledničko?" Ano, tu přezdívku jsem mu dal já. ,, Máme tady zprávy o tvé dceři." No nazdar. ,, Co udělala tentokrát?" Protočil jsem oči a začal dál jíst moje burákové máslo. ,,No podívej se sám." Strčil mi mobil před oči. To co jsem viděl bylo k neuvěření. ,,To nemůže být má dcera."
Zalapal jsem po dechu. ,,Ano, i když je to k neuvěření, je to tvá dcera. Peter psal Tonymu, že prý Loki přišel do kavárny, naštval se a chtěl ublížit Peterovi a Sofie Petera začla bránit
A s tím způsobem přišla sama na sebe." Tady kapitán Steve Rogers koukal do mobilu. Se divím, že s tím vůbec umí zacházet. ,,Nechal bych je tak, jak jsou. I když je to má dcera, chci vidět, jak ten zmetek zemře."Zprávy
Dnes nám přišli zprávy, že zabiják a bůh Loki , se pere v oblacích s neznámou mladou dívkou, a vypadá to jako doopravdu velká bitka. Více se dozvíte na TheNews!
Sofie Pov:
,, Vypadáš.... Unaveně." Přiznal mi ten parchant pravdu, v kterou jsem chtěla věřit, že není pravdivá. ,, Já jsem v naprostém po-." Zamotala se mi hlava a začla jsem padat. Všechnu mojí zbylou energii, která nás s Lokim držela ve vzduchu, jsem způsobem mě divným, přesměrovala na Lokiho. ,, Ješte malý kousek..." Mumlala jsem si pro sebe a zavřela své oči. Byl se mnou málem ámen, ale nějaké pevné ruce mě chytili do náruče. Omdlela jsem zcela rychle, ale poslední slova toho člověka byly toto: ,,Vezmu tě do Nemocnice. "
ČTEŠ
Dcera Slavného Lukostřelce
Fantasy,, Musíš mi věřit." ,, Já a věřit ti? Nikdy mě nedonutíš k tomu, abych ti věřila." ,,To se ješte uvidí..."