!!!BU KİTABI EĞLENCE AMAÇLI YAZIYORUM YORUMLARA GELİPTE ŞU ÖYLEYDİ BU BÖYLEYDİ YAZMAYIN LÜTFEN BUNUN YAPILMASINI HEM SEVMİYORUM HEMDE SAÇMA BULUYORUM. AYRICA YAPTIĞIM HATALARI BANA DAHA DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE SÖYLEMENİZİ RİCA EDİYORUM. İLERİKİ BÖLÜMLERDE MASKY ADLI BİR BÖLÜMDE ASEXSUALLİĞİN NE OLDUĞUNU KARIŞTIRMIŞIM DİYE YEMEDİĞİM LAF KALMADI. LÜTFEN BENİ UYARACAKSANIZDA ALAY ETMEYİN ZATEN O BÖLÜMÜ AYLAR ÖNCE YAZDIM BEN BİLE NE YAPTIĞIMI BİLMİYORUM. FAKAT RİCA EDİYORUM YORUMLARDA DÜZELTME YAPMAYIN!!!
Jeff the Killer~
~
~
~
Y/N: Cedriccc gel buraya!
Y/N karnındaki çocukla oğlu Cedric'e bağrıyordu. Bi çocuk nasıl bu kadar hiperaktif olabilirdi? Babasıyla Cedric çok iyi anlaşıyodu. Cedric sadece babasını dinledi. Ama bugün babası görevde olduğu için olan annesine oluyordu. Gece 3 te anca dönerim diyordu ve Y/N kocasını artık tanıdığı için gece 3 te görevi olmadığını o zamanlar içmeye gittiğini biliyordu ama ses edemiyordu...edemezdi.
Y/N: Cedric hadi gel artık üşütüceksin!
Cedric: Bana bişey olmazz anne!
Y/N: iyi Cedric hastalanırsan seni hastaneye götürmem!
Cidden hangi çocuk karlı havada ağaca tırmanmaya çalışır? Hamile olmasam gelip onu ordan alırdım ama oturma odasından mutfağa gidene kadar olan acılarımı varsayarsak kesin çocuk düşerdi. Bazı günler Jeff'in olmadığı zamanlar bana ya Liu ya da Benjamin bakardı. Ama bugün ikiside yoktu ve ben burda çektiğim acılardan geberiyordum!
~Saat 22:36
Y/N: İyi geceler bebeğime~
Y/N tam ayaklanmış kapı yoluna giderken Cedric "anne" demişti. Y/N ona baktı ve "efendim bebeğim?" dedi.
Cedric: ama benim uykum yok..
Y/N: masal anlatmamı istermisin?
Cedric: evettttttt!
Y/N: pekalaaa uhm hah tamam buldum.
~saat 23:17
Cedric artık uyumuştu ve bende leptobumu alıp internette gezinmeye başladım. İkinci çocuğum da erkek olucaktı. İsmini Harry istiyorum. Jeff'e her soruşumda "sen nasıl istersen" diyo diye Harry koyucaktım. Leptoptan bir dizi açıp izliyordum(zenginler bunlar netflixleri var izlediği dizide how i met your mother jsksjsksk).
~Saat 03:02
Ben tam uykuya dalmışken içeri ççok sesli bi şekilde Jeff girdi. Sarhoş olduğu belliydi ezberledim artık kocamı.
Y/N: yavaş ol lan öküz Cedric daha yeni uyudu!
Jeff hiç dinlemeden bana sarıldı ve karnımın üstüne yattı. Ayyyy şuan tam fotoğraf çekip instagrama atmalık ama öyle şeylerden nefret ettiğim için sadece fotoğraf çektim.
Y/N: nasıl geçti?
Jeff:hmph aynı işte..
Y/N: yine organ çıkardın işte neyini soruyosam.
Jeff cevap vermeyince uyduğunu düşündüm ve kaldırıp "kalk hadi yerine yat" dedim. Sonra onun beni taşıması yerine ben onu taşıdım.
İlk bölüm hayırlı olsunnnnn^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓒𝓻𝓮𝓮𝓹𝔂𝓟𝓪𝓼𝓽𝓪 𝔁 𝓡𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻⋆ ˚。𝐻𝑒𝑎𝑑𝑐𝑎𝑛𝑜𝑛𝑠 & 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠
Romance˚୨୧⋆。˚ ⋆ İçinde yanderelik, cinsellik,şiddet vb. şeyler vardır. Tepki kitabımda yapamadıklarımı burda yazıcam İyi okumalar^^ (♡ω♡ ) ~♪