𝙷𝚘𝚖𝚒𝚌𝚒𝚍𝚊𝚕 𝙻𝚒𝚞

1.4K 44 80
                                    

𝙷𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗

☯Beraber kitap okursunuz

☯Bazen sana Jeff'ten bahseder

☯ Bazen sen biryere giderken seni takip eder

☯Atkısını takarsın ama soğuk havalarda o kendisi verir.

☯Günde Allah bilir kaç kere elini yıkıyor. Fazla hijyenik... Ayak uydurman gerek.

Onun geçmişi konusunda ön yargılı olmamanı istiyor.

Ona dikişlerinin onda güzel durduğunu söylersen sevinip sana bir kedi gibi sokulur

Sizin canınız sıkılınca anlar ve 'neden saçlarımla oyun oynamıyorsun?' der. Çünkü onun saçlarını sevdiğini biliyor.

Film geceleri yaparsınız ve bu çok eğlenceli olur.

Sizinle güzel bir ortam kurup öyle zaman geçirmeyi daha çok seviyor. (Bende ne yazdığımın farkında değilim geç hshwj)

Kıskanır fakat belirli kişilerden kıskanmaz.

Sen onun en yakın arkadaşları (Ray,Toby) ile iyi geçinirsen o da senin yakın arkadaşlarınla iyi geçinir. (Zaten OC umun en yakın arkadaşlarından biri Ray diğeri Ben Drowned)

Onun kucağında kitap okumanı seviyor.

Eğer ona bağırırsan o sana bağırmaz fakat Sully...

Liu senin görüşlerine daha açıkken Sully hep ben kafa yapısında. Senin ne düşündüğünü umursamaz hep kendine göre düşünür.

Seninle katil olmadan önce tanışmayı çok isterdi.

-Düşünsene Y/N... Seninle katil olmadan önce tanışsaydım çok güzel olurdu. Hem ailemle tanıştırırdım seni... Üniversite bitince evlenirdik...

Sana sık sık eski günlerinden bahseder.

-Liu bak bir köpek^^

-Jeff köpekleri çok severdi...

Seninle duşa girmeyi sever (fesat değil tam olarak-)

SMUT⚠️

Sen yorulunca o durur ve sonra devam eder.

☯Yavaş ve şehvetli

☯Kılları hiç yok denilebilir kendine bakıyor.

O sana karşı nazikken Sully acımaz bile direk girer.

Yaklaşık 18-19 cm.(yeterde artar hdhsjsj)

Bazen inler. Fazla yorgunsa hırlar. (Bu ne biçim bi anlatım biçimiydi-)

Kucağında hoplatmayı seviyor.

Göğüs ucu emmeyi seviyor(SMUT dedik o kadar aşk rahatsız olsuysan okumayaydın -_-)

༺༒

Sonraki bölüm kim olsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonraki bölüm kim olsun?

-Ben Drowned Headcanon

-Jeff the Killer oneshot

𝓒𝓻𝓮𝓮𝓹𝔂𝓟𝓪𝓼𝓽𝓪 𝔁 𝓡𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻⋆ ˚。𝐻𝑒𝑎𝑑𝑐𝑎𝑛𝑜𝑛𝑠 & 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin