𝙷𝚘𝚖𝚒𝚌𝚒𝚍𝚊𝚕 𝙻𝚒𝚞

1.9K 52 37
                                    

°•𝙾𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝•°

~

~

~

~

Yine evde sadece kızınla sen vardın. Saat sabah 09:04 falanken kalkmıştın. Kızınız Elizabeth için kahvaltı hazırlayıp onu kaldırdınız. Kızınız sevgilinizdendi. Daha evlenmemiştiniz ama o bir anda ortaya çıkmıştı. Zaten o bir çocuğunuz olsun çok isterdi ama siz istemiyordunuz. Fakat en sonuncuda siz ne derseniz deyin hamileydiniz. Bugün o sizin evinize gelicekti. Onun için kızıyla görüşmek kolay bişey değil sonuçta o bir katildi. Kızıyla temiz bir şekilde buluşması gerekti. Kızınız babasına çok düşkündü. Hatta siz izin verseniz onunla bile yaşardı ama bunu ne siz onaylardınız ne de Liu onaylardı. Tabii arada kalmaya giderdi. Bazen onunla birlikte sizde gelirdiniz. Kimi zaman Jeff'te olurdu tabii normal olarak. Elizabeth babasına düşkün olduğu kadar amcası Jeff'ede düşkündü. Kızınızın bugün suratından gülümseme eksik değildi. Sizde küçükken babanızın nadiren görürdünüz. Yani kızını anlayabiliyordunuz. 

( Her neys fazla uzatmayalım 2 saat fln geçio işte )

Elizabeth tabletinden  (çok iyi bir anayım♡) video izlerken bende üstümü değiştiriyordum. Zil çalınca bir anda Elizabeth kapıya koştu. Kapıyı açtığı an babasının geldiğini gördü ve üzerine atladı. Onlar hasret giderirken ben geldim ve kapıyı kapatıp içeri girdik. Elizabeth babasına okulda yaptıklarını anlatırken bende Elizabeth'e gülerek bakıyordum. Cidden aklıma kendi çocukluğum geliyordu. Onlar sohbet ederken ben lafa atladım ve "tamam özlediniz birbirinizi ama ben burda yokmuyum? " dedim. Elizabeth bana bakıp "biz konuşuyoz anne lafa girme" dedi. Yemin ediyorum kendime kaynana doğurmuşum. Ben Liu'ya aç olup almadığını sordum o da olmadığını söyledi fln aradan 1 saat geçti ve Elizabeth artık anlatıcak bişey bulamadı ve sustu... O nasıl bir çeneydi. Elizabeth odasına gidince biz de Liu'yla sarılmaya başladık. Tabi fazla ileri gidemezdik Elizabeth evdeydi. 

Liu- ben bir hafta falan boşum eğer yorgunsan Elizabeth bende kalabilir.

Y/N- aslında iyi olur ama okulu falan var o nasıl olucak?

Liu- Sen beni cahil mi sanıyosun? Kızımın hangi okula gittiğini biliyorum. 

Y/N- pardon yaa sinirlenme hemen. Sen daha ne kadar burdasın ona göre bavul hazırlayım?

Liu- gece 1 gibi giderim. 

Y/N- yaa pekii o zaman Elizabeth sende kalıcağını duyunca çok sevinicek. 

Liu- umarım öyledir 

Ben Elizabeth'in yanına çıktım ve babasında kalmak isteyip istemediğini sordum o ise bağırarak "kalmak istiyorum!" dedi. 

~Zaman atlaması= saat gece 9>>

Elizabeth artık uykudan esnemeye başlamıştı. Bizse film izliyorduk. Cidden her gün böyle olmayı isterdim ama biz daha evlenmeyi düşünüyorduk(çocuğunuz var düşünün amk bi zahmet). Elizabeth 'in uyduğunu görünce televizyonun sesini kıstık. Ben Elizabeth'i yatırmaya gittim. Geldiğimde filmi başlatmadan önce "biz niye evlenmiyoruz "diye sordum.

Liu- ben sen daha hazır değilsin diye düşünüyodum cidden istiyor muydun?

Y/N- yok yanlış anlama da hani ikimiz içinde zor oluyo sanki ayrılmışızda Elizabeth bir sende bir bende gibi oluyor. 

Liu- harbi lan bir tuhaf oluyo ama şu an olamaz biliyorsun. 

Y/N- bende sana Titanik açık koltukta evlenme teklifi et demiyorum.

O bu dediğime güldü ve saçımın okşadı. Onunla hiç ayrılmak istemiyorum..

Bu bölüm bu kadar ♡♡

İstek karakter---




𝓒𝓻𝓮𝓮𝓹𝔂𝓟𝓪𝓼𝓽𝓪 𝔁 𝓡𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻⋆ ˚。𝐻𝑒𝑎𝑑𝑐𝑎𝑛𝑜𝑛𝑠 & 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin