𝒓𝒆𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏²

368 34 49
                                    

Yandere sevgilin, senin grip olman karşılığında ne yapar?

°•🍒~*.

──★ ̟Jeff !!

Jeff senin bilerek hasta taklidi yaptığını düşündü bu yüzden sana daha çok işkence çektirdi.

Sonrasında evde yokken, Ben'e taktırdığı kameradan seni izlemesini istedi ve Ben ona ;

" AGA SEN OTİSTİK MİSİN KIZ ÖLÜYO AMINA "

dedi (tabiki böyle demedi)

Jeff eve gelince seni kendi pis yatağına çıkarttı ve senin yanına yatıp sana sarıldı (Jeff'in üstü kanlı olduğu için iğrenç olur askm 🥰)

Kesinlikle sana hap falan vermeyecek. Marketten çaldığı hazır çorba tozuyla sana çorba yaptı. Neyseki tadı o kadar kötü değildi ama ağzına birkaç defa kıl geldi.

Bu süreçte seninle sohbet etme fırsatı buldu ve daha da yakınlaştınız.

──★ ̟Ben !!

Ben, aslında senin hasta olduğunu çok çok geç anladı.

Sen bir gece ölesiye kusuyordun, bağırsakların neredeyse çıkacaktı ki Ben o anda yanına geldi.

Seni kendi odasına götürdü ve sana karnını azda olsa doyuracak birşeyler verdi.

"Güzelim seni beklettim ama biliyorsun ben insansı özelliklerimi kaybedeli baya uzun süre oldu"

Sen onu az çok anlıyordun ama neredeyse ölecek gibiydin.

Sana son dakika da olsa yetiştiği için çok mutlu. Sen ölseydin ne yapardı bilmiyor. (Sadece takıntısından dolayı böyle)

──★ ̟Masky !!

O bunu hiç geç anlamadı. Fakat sen cezalıydın ve senin acı çekmen hoşuna gitti.

Sana acıdığından bulunduğun odanın belirli köşelerine hap,yiyecek,su,battaniye vb. Koyacak ama bunları senin kendin bulman gerekiyor.

Eğer çok kötüye gidersen seni alıp Ann'e götürebilir.

Eve yeniden geldiğinizde seni tekrar aynı odaya kapatacak fakat bu olaylardan sonra, senin o odada kalman onu yaralayacak.

──★ ̟Hoodie !!

"Sana bakmak zorunda değil sürtük! Boş yere öksürme!"

Sana bakacak. Hemde çok güzel bir şekilde.

Sana ne kadar kötü davransada, kesinlikle kıyamıyor.

Sana çorba yapıp, kalın bir yorgan verecek ve her geçen gün ateşini kontrol edecek.

Seni duşa sokup soğuk suyla yıkayacak.

Geceleri seni kucağına oturtup, saçını okşayacak.

Bu olaylardan sonra birbirinize daha da fazla bağlanırsınız ve o artık sizin onunla beraber yatmanızı istiyor.

──★ ̟Liu !!

"Güzelim! Ne oldu iyi misin? Yüzün mosmor olmuş... Gel biraz uyu"

Seni kucağına alıp oturma odasına götürecek ve size sıcak bir yorgan verip yanınızda bekleyecek. Daha rahat uyumanız içinde size sessizce şarkı söyleyecek.

Sana sıcak yemekler yapacak

"Abimle ben hasta olduğumuz zaman, annem bize bunlardan yapardı.."

Sana sıcak içecekler yapacak.

Seni kendi kucağına oturtacak ve o zaman anlayacaksın ki.. o çok güzel kokuyor...

Seninle sohbet edecektir

──★ ̟Sully !!

Liu'nun sana bu kadar ilgi göstermesini anlayamıyor. Sully'nin gözünde, ilgi bekleyen bir orospudan fazlası değilsin.

Fakat yinede sana karşı hisleri var. Tabi kabullenemiyor.

Liu'nun sana davranış biçimine sinir oluyor.

──★ ̟Dark Link !!

"Y/N ! İyimisin güzelim neyin var senin !?"

Senin için endişelendi.

Seni kucağına oturtup salladı.

"Shht... Güzelim... Uyu hadi biraz"

Sen uyandığında sana sıcak birşeyler verir.

Seninle zaten ilgileniyordu, seni bu süreçte ilgi manyağı yapacak

"Seni o kadar soğukta tutmamalıydım güzelim üzgünüm"

Sana kendi kıyafetlerini verir.

──★ ̟Jason !!

Sana zaten mükemmel seviyede iyi bakıyordu, artık daha daha iyi bakıyor.

Bu süreçte sana olan bağı güçlendi.

"Neden hasta oldun ki güzelim... Neyi eksik yaptım..?"

Seni yanından ayırmaz.

Geceleri onunla beraber yatarsın. Eğer ani bişey olursa hemen haberi olsun istiyor.

──★ ̟🎀 !!

İstek yazın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝓒𝓻𝓮𝓮𝓹𝔂𝓟𝓪𝓼𝓽𝓪 𝔁 𝓡𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻⋆ ˚。𝐻𝑒𝑎𝑑𝑐𝑎𝑛𝑜𝑛𝑠 & 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin