𝙹𝚊𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝙺𝚒𝚕𝚕𝚎𝚛

1.2K 39 1
                                    

◆oneshot◆

~

~

~

~

İş çıkışı eve doğru yürüyordun. Daha saat 6 olmasına rağmen hava kapkaranlıktı (kış ayları havalar daha saat 5 gibi kapanıyor). Eve ağır ağır adımlarla giderken evinin yolunu kısalaştıran bir ara sokak gördün ve oraya doğru gittin. Biraz ilerleyince yüzünde beyaz maskesi ,uzun siyah saçları,bembeyaz teni olan bir kadın gördün. İlk başta 'normal birisi işte' deyip geçtin fakat kadının elindeki bıçağı görünce korkun arttı.

Kadın bıçağı gördüğünü fark edip arkadan gelmeye başladı. Sen adımlarını hızlandırdın. O kadına uzun uzun baktığın için kendine lanet ediyordun. Sonra kadın üstüne atladı ve sonra bıçağı boynuna dayayıp " senin gibi güzel/yakışıklı birisinin ölümü çok acı olucak. Kimbilir mezarına kaç kişi gelicek!" dedi. Sen kadının altında debelenirken kadın tam bıçağı boynuna saplıyordu ki bir anda durdu. "Eğer benimle gelirsen sana hiçbirşey yapmam". Ne dediğini anlamayarak ona baktın ve o ayağa kalktı. Sen tam kaçarken seni ittirdi ve yere düştün. Tam kalkacaktın ki kafana sert birşey gelmesiyle bayıldın.

》》》》》》》》》》

Gözlerini açmış etrafa bakıyorken evinde veya o sokakta olmadığını anlaman bir oldu. Zar zor kendine gelirken ellerinin ve bacaklarının bağlı olduğunu fark ettin. Sonra içeriye bir kadın girdi... Bu o... Seni bayıltan kadın..

"Günaydın uyuyan güzel/yakışıklı"

Sen ona burda neler oluyor dermişçesine bakınca sana "Ben Jane ve buraya kısa sürede alışsan iyi edersin"

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆

Uzun zamandır bölüm atmıyordum çünkü konu yok *sad :(

Sonra bir anda Shinobu editleri seyrederken Jane'e konu buldum ve bölüm attım

Okuduğunuz için teşekkürler ♡

𝓒𝓻𝓮𝓮𝓹𝔂𝓟𝓪𝓼𝓽𝓪 𝔁 𝓡𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻⋆ ˚。𝐻𝑒𝑎𝑑𝑐𝑎𝑛𝑜𝑛𝑠 & 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin