Ранок настав. Я встала, пішла в душ. Сьогодні я була вдягнута в темні, подерті джинси і футболку. На голові я заплела кінський хвіст, за чим пішла на кухню. Швидко поснідала і вибігла на двір. Дорогою мені зателефонував Мацик, він йшов мені на зустріч.
-Привіт-вигукнула я.
-Привіт-відповів мені Мацик і поцілував у щічку.
Най його обличчі була помітна тривога.
-Що таке, чому ти сумний? Ти не радий мене бачити?
-Ні що ти дуже радий, просто мій найкращий друг Сташек(він вчиться разом з Аньою і Мациком в гімназії, друг дитинства) посварився з своєю дівчиною, бо він побачив що вона цілується з іншим, а вони вже два роки разом.
-Сташекові потрібно поговорити з своєю дівчиною, можливо вона нехотіла цього поцілунку.
-Як би все було так просто.. він дуже запальний і перестав з її найкращою подругою.
Аня відкрила рот від здивування. Дівчина намагалася заспокоїти хлопця.
-Мацику, нехвилюйся так. Все буде добре. Надіймося, що подруга нічого нерозкаже і все буде як колись.
-Надіймося-сказав Мацик ледь посміхаючись.
Решту дороги вони йшли мовчки.Почався перший урок алгебри. Я знову сиділа біля Малгосі, а Мацик біля Сташека. Він переживав за друга. Я дивилася на них і бачила як вони двоє взагалі не думають над алгеброю. Я подумала, що я б відчувала якби Мацик переспав з Малгосею(за ці дні вона стала мені найкращою подругою) мені аж стало погано від цих думків, але мої роздуми прирвала вчителька вона викликала мене до дошки розв'язувати рівняння.
Після четвертого уроку ми всі четверо пішли в їдальню. Я бачила як Сташек колупається вилкою в їді, він не з'їв ні шматочка. Мені стало його жалко. Сьогодні у Мацика баскетбол і додому я повертаюся одна, я б могла поговорити з Сташеком.
Уроки пройшли на диво швидко. Я вийшла на двір після Сташека і почала гукати, щоб він зупинився.
-Сташеку, Сташеку почекай!
Хлопець обернувся.
-Чого тобі?
-Я знаю, що ти зрадив свою дівчину, я бачу як ти через це мучишся. Я хочу тобі допомогти.
-Ну і як ти мені допоможеш?
-Сама незнаю, знаєш якби я була на місті твоєї дівчини я б похіла дізнатися це від тебе. Ти маєш розказати їй правду і причину. Вона теж не свята, цілувалася з іншим. Вона повинна теж розказати чому так вчинила.
-А знаєш ти правду кажеш. Дякую тобі, я йду зараз і розкажу їй все. Папа.
-Папа.
На душі у мене стало легше. На обличчі у мене появилася усмішка.
Додому я поверталася веселою.Пишіть коментарі, критику. Буду рада коментарям!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не все так погано
RomanceЦя книга про 16-річну дівчину на ім'я Аня. Вона переїжджає з України у Варшаву і здається, що все погане починається як тут вона поступає в гімназію в якій вчиться її друг з минулих канікул. І тут починається перше почуття-кохання...перші поцілунки...