M-am dus in spatele lui. Imi era frica. Nu stiam de ce sunt in stare acei baieti.
X:- Paraseste-o! Atat iti zic!
L:- Nu! Zice Luci cu o voce foarte nervoasa. Tinea la mine pana la urma. Dragul de el.
X:- Bine atunci trebuie sa ne ocupam
noi.
Acei baieti au scos o bata. Imi era foarte frica. Luci unul tremura saracul.
Mi-a zis sa ma intorc in masina si sa sun politia. Am fugit spre masina dar un baiat ma prins. S-a dus in fata lui Luci cu mine. Aveam cutitul chiar sub barbie. Imi era frica. Singurul lucru care il mai vroiam atunci era sa il mai iau o ultima data pe Luci in brate si sa-i zic ca-l iubesc.
X:- Ce zici acum?
Snik era inconjurat de baieti cu bate. O miscare rea si ne-am dus amandoi.
I-am soptit:
Eu:- Daca e sa mor,macar o voi face langa tine. Apoi i-am intins mana. Sa-i mai simt mangaierea dulce o ultima data. Dar imediat ne-au despartit mainile. Am vazut ca pe chipul lui splendit si trasaturi frumoase cum se aduna tristetea. Nu-mi placea sa-l vad suparat. Acesta era lucrul care il uram cel mai mult pe lume.
X:- Ce e? Saraca fetita plange?
Zice unul dintre baieti lui Snik
X:- Crezi ca nu vei mai scapa cu viata? Chiat asa va fi!
L:- Nu plang ca as putea sa mor, e din cauza Ryanei. Are un suflet bun,e frumoasa e inteligenta,draguta dar cel mai important e ca ma iubeste cu adevarat. La auzul acestor cuvinte am bufnit in plans in fata lor. Din fericire un baiat l-a lasat pe Snik sa vina la mine. A venit la mine,mi-a sters lacrimile care imi curgeau ca o furtuna si m-a sarutat. Un sarut lung dar foarte lung. Se vedea trisistetea de pe chipul lui minunat. Apoi mi-a soptit:
L:- Stai linistita,o sa te scot din asta. Pentru un moment a avut o cadere nervoasa(nu prea des la el) si a caftit fiecare tip,lasanu-l aproape fara suflare. Nu prea am vazut mare lucru, dar stiam ca e grozav. Dupa asta,m-a luat,m-a suit in masina si am fugit. A fost o zii foarte urata, dar eram cu Snik si asta e important. Il iubeam nespus.
L:- Ei bine nu am avut nici-o cina,dar putem privii apusul.
Era asa frumos,era incredibil, ma uitam la frumosul soare cum apune. Era splendit. M-am uitat la Luci. Acesta deja se uita pa mine.VA URMA
CITEȘTI
Cum L-am Cunoscut Pe Snik
RomantikCeva despre Snik(Snik daca vezi asta sa stii ce te ador😻)