Capitolul 7

317 3 0
                                    

   El a ramas cateve secunde uitandu-se in gol,apoi m-a strans tare in brate,cu capul pe pieptul lui,ii putem auzi bataile inimii lui curate. Batea foarte tare,aproape la fel ca a mea. Atunci a intrat mama lor in apartament uitandu-se la noi doi.
M:- Ooo....Luci! Cine e draguta asta?
M-am uitat la ea si i-am spus:
Eu:- Buna seara! Eu sunt Ryana,sunt o colega noua la liceul fiului Dumneavostra.
Luci mi-a spus sa merg pana in camera la el cu Denis pana vorbeste ceva cu mama lui. Am zis ok,Denis m-a luat de mana si m-a dus in camera si am mai vorbit.
Conversatia dintre Ryana si Denis
Eu:- Denis,stii ce? Cred ca..
D:-Ce e,Rya?
Eu:-Cred ca imi place de..de fratele tau
Dupa ce am zis asta mi-am bagat capul intr-o perna de rusine. Denis a venit langa mine,mi-a scos capul din perna si mi-a zis
D:- Sunt sigur ca o sa te placa si pe tine,esti o fata foarte frumoasa si draguta.
Eu:-Chiar asa crezi?
D:Sunt sigur!
Apoi Denis ma i-a in brate si ma strange foarte tare.
Discutia dintre mama lui Luci si Luci
M:- Despre ce vrei sa vorbim dragul mamei?
L:-Mama,stiu ca am 23 ani si Ryana are 18 dar,o plac mult...,e asa despteapta,frumoasa,draguta....Le are pe toate...
M:-Atunci du-te la ea,Luci.
L:-Si ce sa fac? Nu prea stiu ce le plac fetelor...
M:- Daca ea e fata perfecta pentru tine, asta inseamna ca vrea sa fii doar langa ea,sa nu o parasesti,sa o iubesti asa cum e.
L:- Si daca ea nu ma place? Daca doar eu o plac si ea il place pe Denis? De unde sa stiu?
Dupa asta lui Luci i-a venit o lacrima. Nu stiam ca e asa sensibil.
M:- Nu plange mamă. Du-te la ea si arata-i ca o iubesti
L:-Bine mama,am incredere in tine.

Cum L-am Cunoscut Pe SnikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum