Capitolul 13

177 3 0
                                    

      A mai trecut un an frumos...
Trebuia sa implinesc 21 de ani...da...imbatraneam.. dar eram cu Luci si era frumos oricum.
   M-am rentalnit cu Xandra si Rebecca. Acestea m-au dus la casa noastra dar insa fara Snik,eram sigura ca vrea sa-mi pregateasca ceva dar ma simteam prost ca el nu era. Mi-am intrebat prietenele:
Eu:- Unde e Luci? E acasa nu?
R:- Nu,el nu s-a implicat.
X:- Da,asta e doar intre noi
M-am intristat cand am auzit asta. Dar macar eram cu ele si Denis. El  ne-a ajuns din urma. Si el trebuia sa participe. L-am intrebat despre Luci dar mi-a dat acelasi raspuns.
  Trista,am urmat fetele. Cand am ajuns in fata usii mi-au pus ceva peste ochi sa nu vad ce se intampla. Era destul de suspect dar infine.
   Am intrat in casa, si mi-au dat acordul sa-mi dau bandana jos de la ochi. Era complet intuneric. Bezna. Dar am putut simti un miros.... mirosul lui Luci. Era aici.
   S-au aprins becurile si toata lumea a strigat SURPRIZA!   Eram uimita cate au putut face pentru mine. Am fugit mai repede ca niciodata la Luci. I-am sarit in brate cu picioarele in jurul copului lui. Era imbracat foarte frumos,aprope ca  nu-l  cunosteam. Dupa ce i-am sarit in brate. Am inceput sa plang de fericire ca e aici. Il iubeam mult. Mi-a indreptat capul catre el si mi-a sters lacrimile.  M-a lasat jos. Denis la ajutat cu niste flori. DA! erau chiar trandafirii mei preferati. Nu a uitat...mi i-a oferit apoi s-a pus in genunchi si cu un frumos inel sclipitor mi-a spus intrebarea cea mai frumoasa. Denis mai era un pic si plangea, iar prietenele mele deja erau planse. Dar flimau momentul cum puteau. I-am raspuns imediat cu  DA!
        Era minunat! Mi-a pus inelul pe deget si imediat,nu a stat pe ganduri si m-a sarutat. Era splendid! Ca intr-un vis!
DUPA 4 LUNI

Cum L-am Cunoscut Pe SnikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum