البارت التاسع عشر
من معشوقتي المجنونه
بسم الله نبدأ
عاملين ايه اولا وثانيان
ايه ياشباب مفيش تفاعل ليه ولي الروايه مش عجباكم أوقفها ولي يعني الاي بتكتب مش عجباكم تخاليكم تعملوولها حتي تعليق ولي نجمه انا هسكت واكتب البارت ده بس الله يبارك فيكم انا عاوزه تفاعل
يشجعني اني اكمل وان شاء الله انتو هتحسو بيا وبتعبي وتصوتولي&&&&&&&&&&&&&&&
في المستشفي
مازن بهدوء : حنان انا عارف مين الاي باعتك ليا انا مروان بس ليا انا بالاخص وانتي عاوزه تعملي ايه وفي اول مره فشلتي والتانيه مقدرتيش علشان انا طلعك من الاوضه والاخيره انا افشتك فانتي هتتحسبي ولي بعتك هيتحاسب انا متوقعتش منك ابدا انك تعملي كده انا بقالي شهرين مراقبك وانتي كنتي بتعملي ايه وحولتي تفشلي عمليه القلب الاي الدكتور مازن كان هيعملها بس للاسف مقدرتيش وانقذنا الشاب فالاي يعمل كده عقابه ايه يا ممرضه يامحترمه ......؟؟
(الممرضه حنان فكرنها كانت في البارت التاني وكانت بتكلم المجهول افتكرتوها ولي لا )
الممرضه حنان وهي كادت أن تتبول علي نفسها من كثر الخوف :انا.اا.ا انا لا انا معملتش كده يادكتور انا مش ممكن اني اعمل كده ...!
مازن بغضب جاحيمي :اخرصي يا حيوانه انت مش تستاهلي انك تكوني ممرضه في مستشفي ذي دي انت اخرك السجن انت فاهمه انا عارف مين الاي بعتك الحيوان محسن صح مفيش غيره .....!!!!
حنان بتعجب وخوف :نعم محسن مين مش محسن ....؟؟؟
مازن وهو يضرب كف يديه علي التربزين :نعم ياروح امك انت بتعترفي كمان وبتقولي مش محسن بتعترفي وبتكدبي في نفس الوقت يا سبحان الله انت يبنت انطقي مين الاي بعتك بدل متدخلي السجن وانت بقا اعترفي بطريقه في القسم ....!!!
حنان بخبث ومسكانه :انا فعلا مش بكدب انا في واحد بعتني انو اللبسك مصيبه تدخلك السجن وانا مكنتش راضيه ماما تعبت وكانت عاوزه فلوس وكانت مديونه بميت الف وانا مش معايا ميه الف فنا اطراط اني اخد منه الفلوس ووفقت اني اعمل كده لكن والله يادكتور انا مكنتش هعمل كده انا اسفه والحمد لله انو محصلش حاجه للمارضه بتوع الدكتور مروان أو حضرتك بس الراجل ده مهددني بأمي وحباسه ووعاوزني اكمل في المهمه دي وانا مش قدره اكمل وقتل روح برئه والحمد لله انك كشفتني .......!!!!!؟؟؟؟؟
مازن برفعه حاجب وتسفيق بيديه :الله الله عليكي يا فنانه ده والله لو روحتي مسلتي هيقبلوكي علي طول ياااه انت بتكدبي عليا عيني عنك كده اما امك مسفره بره البلد وانت الاي كنتي عاوزه الفلوس علشان تسدي الاي عليكي انت هتكدبي علي انا
بأمارات انك كنتي بتكلمي في التلفون وبتقوليFlash
حنان بخوف :والله انا هجبلك المليون جنيه بس مش دلوقتي انا لسه مختش الفلوس ومقبتش حاجه اخر الشهر أجابهم ليك ومش هطول عليك وده اخر كلام .....!!!!
أنت تقرأ
معشوقتي المجنونه(الروايه الاولى من سلسله عشقني متمالك)
Aksiاولا كده ومبداين انا اول مره اكتب يعني دي اول روايه لي الروايه عباره عن اثنين أقارب لكن لا يعرفون الشاب فقط هو الذي يعرف لكن في اشياء سوف تحدث معهم وسوف يوههوها بكل قوه وجداره والاثنين سوف يعشقون بعضهم الروايه بها غموض وبها ضحك و تسليه تابع ال...