البارت العشرون
من معشوقتي المجنونه
بســـم اللـه نبدأ&&&&&&&&&&&
غرام بتسأل :بس سؤال يا بابا في حاجه حضرتك موضحتهاش هو اذي انت قعت بره سنه وماما كانت حامل وانت متعرفش وإذي لما حضرتك جيت هي ولدات بعديها بيومين انا مش فاهمه دي ....!!!
اشرف بهدوء :لا بعدنا اما انا سفرت بره 3شهور هي عرفت انها حامل في الشهر الاول وخبت عني وكل اما كلمها مبتقوليش حاجه ولما جيت انا جيت بعد 9تشهر مش سنه وقولت اني ثناء ولدات ولاده مبكره وعلشان مروان كانت صحته ضعيفه اويـــي فهما صدقو انو مولود ولاده مبكره بس يستي ....!!!
غرام بهدوء :امممم طب سؤال كمان هو انا إذي اكبر من محمد بسنه هو في تلاته كليه وانا في رابعه وآخر سنه ليا واتخرج
اشرف بضحك :كل دي اسئله يا غرام لا
محمد دخلته علي السبع سنين المدرسه ومدخلتوش علي السته لاني انا كنت مسافر بره لمدات اربع شهور وسبت محمد مع ثناء وهي مأخداتش بلها منه وسبه
وهو كان فضله شهر وتقدمله وللأسف ربنا يسمحها رجعت وطبعا كانت المدرسه بدأت مينفعش ادخله وللاسف قعد لغيت مكمل السبعه ودخلته سنه اولي بس يا ستي في اسئله تاني ولي خلاص ....!!!غرام بأسف :يٕــــــاهـــ يا محمد كان زمنك دلوقتي في رابعه كليه ياله ملكش نصيب ...!!
محمد بضيق :اسكتي ياختي متحصرنيش
غرام بتسأل :الاا صحيح انت قسم ايه
محمد بستفزاز :مش هقولك
غرام بغيظ :طب غور متقولش حاجه انا هسأل بابا
غرام بستفزاز :بابا حبيبي هو الواد المعفن ده قسم ايه
نظر محمد الي ابيه :بابا لو قولت هزعل منك ومش هكلمك تاني ...!
غرام بغيظ وهي تضربه بالمخده :امشي ياض غور
يابابا ده ميقدرش يزعل منك ده بيضحك عليك علشان متقوليش ...!!محمد بضحك :خلاص خلاص انا هقولك
انا قسم هندسه برمجه وانتي بقا قسم ايه ...!!!غرام بدهشه :بجد ...انا بقا طب طب جراحه
محمد بزهول :أن فكرتك مش داخله طب داخله حاجه تاني لكن بسم الله ماشاء الله خلفتي توقعاتي
ياله الحمد لله انا مجموعي مجبش الطب جاب هندسه والطب اعلي من الهندسه ..... ربنا يوفقك يارب ..تعالي بقا بعد اما تتخرجي اشتغلي مع اخوكي مروان ....وكده كده هو وي مازن هيشترو المستشفي كمان اسبوع وتبقي انتي بتشتغلي مع اخوكي وابن خالتك ..... !!!غرام بزهول :نعم ابن خالتي اذي يعني لمو أخذا ....!!
محمد برفعه حاجب : يعني ملفتش نظرك غير ابن خالتك لما بابا قال إنو محسن قتل ام مازن ولي هي اخت امي ولي هي نجاح يعني ابن اختها وكمان منه اخت مازن في الرضاعه وهي برضه بنت خالتك لني امي ليها أختين تانين وماتو ومفيش غيرماما هي الله يبارك لها في عمرها بس .....فهمتي الحمار فهم ....!!!!
أنت تقرأ
معشوقتي المجنونه(الروايه الاولى من سلسله عشقني متمالك)
Actionاولا كده ومبداين انا اول مره اكتب يعني دي اول روايه لي الروايه عباره عن اثنين أقارب لكن لا يعرفون الشاب فقط هو الذي يعرف لكن في اشياء سوف تحدث معهم وسوف يوههوها بكل قوه وجداره والاثنين سوف يعشقون بعضهم الروايه بها غموض وبها ضحك و تسليه تابع ال...