Pohled Kornélie
Když už jsme v hlavním stanu připadám si jako v ráji.Všichni jsou tu tak milý, tak hodní.Našla jsem si nový domov.Byl mi přidělen nový pokoj.Neni nijak velky ,ale je rozhodně větší než jsem měla v odevzdanosti.Na posteli byl poskládaný můj nový úbor.Dostala jsem krásné červené šaty.Byly naprosto obyčejné ,ale přesto to byla příjemná změna.V tu chvíli mě napadlo jak se asi má sestra.Jsou tam k ní milý? Našla si přátelé? Není to ani den a už se mi stýská.Z přemýšlení nad sestrou mě vytrhlo zaklepání ,,Ahoj.Já sem Elena" vejde do mého pokoje tmavovlasá vysoká dívka "Ahoj" mile sem se usmála "Johana by chtěla ,aby všichni přeběhlíci přišli k stromu mírumilovnosti" přikývla „Ale předem se převleč " dořekla a odešla.Sundala jsem si dlouhé šedé šaty a schovala jsem si ho pod postel v tašce ,která byla vedle oblečení.Natáhla jsem na sebe červené šaty ,které mi sahaly ke kolenům.Postavila jsem se před velké zrcadlo ,které jsem měla v pokoji.Byl pro mě nezvyk dívat se do zrcadla ,protože u odevzdaných jsem se do zrcadla podívala asi dvakrát za rok.Bylo zvláštní vědět ,že se na sebe budu moct kdykoli .Když jsem se tak prohlížela zjistila jsem ,že mi červená barva sluší.Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a pak se vydala ke stromu mírumilovnosti.Johana tam už čekala na nás.Po Johanině krásném uvedení difrakce jsem byla požádaná o pomoc na poli.Na pole mě doprovodila Elena.Dostala jsem do rukou kosu a Elena mi ukázala jak s ní pracovat.Byla to docela sranda.Nejdůležitější věcí však bylo nezranit se.
Druhý den už jsem automaticky vstala a šla na pole.Vykonávala jsem jednu a tu samou práci dokola.Tedy alespoň tento týden.Bude se mi to střídat, jeden týden práce na poli nebo v osadnicích a ten další práce v kuchyni .Den se zdál v pořádku až do chvíle ,kdy jsem spatřila svojí sestru.Sem si jistá ,že i ona viděla mě.Z oka mi vytekl pramínek slz ,ale okamžitě jsem si ho utřela a otočila se k ní zády.Otočila jsem se ,protože zamířila ke mně ,ale Tobias jí zastavil.Něco jí řekl a ona pouze přikývla.
YOU ARE READING
DIVERGENT :)
FanfictionHlavné hrdinky vyrastali vo frakcii sebazaprenia. Sú to sestry Tobiasa Eatona prezývaného Štyri ktorý prestúpil do Neohrozenosti. Keď dovŕšili dievčatá 16 rokov museli sa rozhodnúť čo ďalej. Každej vyjde v testoch iná frakcia. Musia opustiť jedna dr...