7.kapitola

194 12 7
                                    

POHĽAD KATII

So siete mi pomohol Tobias. Vedela som,že tu niekde bude. „Potom sa porozprávame" zašepkal a pokračoval, „Prvý skokan Katia." „Vytaj v neohrozenosti" zahulákalo niekoľko deciek. Všimla som si ich až teraz keď sa mi zrak prispôsobil na tmu. Postupne dole poskákali všetci a my sme čakali čo bude ďalej. „Prebehlíci poďte za mnou,odkojenci pôjdu s Tori." Ukázal na jednu ženu s čiernymi dlhými vlasmi. Bola veľmi pekná. „Odkojenci„ išli za Tori a my za bratom. „Vytajte v jame" povedal Tobias a všetci sme sa pozreli dole. Naozaj to tu vyzeralo jako v nejakej jame. Boli tu strmé steny, veľa uličiek,mostov a žiadne zábradlie. Potom nás viedol preč od hluku nejakou chodbou. Striedavo bola tma a svetlo podľa rozmietnenia lámp. Zastavili sme před dverami a vošli dnu: „Tu budete spať následujúcich 9 týždňov. Neskôr sa ucidí kto tu ostane a kto poletí. Večera je za hodinu tak sa nezatúlajte." Odišiel a nechal nás tu.

Chvíľu trvalo kým sme našli jedáleň,ale nakoniec sme ju našli. Bolo to tam obrovské a hlučné. Neohrozen sa jeden cez druhého prekrykovali. Všade už bolo obsadené a tak som si sadla k stolu kde sedela nejaká blondínka,čiernovláska a jede chalan. Za chvíľu som v tej blondínke spoznala Tris. „Tris?" ozvala som sa potichu. Tris otočila hlavou a hneď ma spoznala: „Katia." Vstala a pevne ma objala: „Nevedela som,že si prestúpila k nám." Usmievala sa a tak som sa usmiala aj ja. „Katia toto je Christina a Will,moji kamaráti" predstavila nás Tris kedˇ som si sadla k stolu. Potom sme stíchli. Objavili sa tu vodcovia frakcie reptali niečo čo som nevnímala. Tak nejako som nemohla odtrhnúť zrak od Erica. „Na koho si tak pozerala?" opýtala sa ma Tris keď ma odprevádzala do spálne. Pokrútila som hlavou: „Ale na nikoho."


Skoro ráno sa v spálni zapálili svetlá a dnu vošiel Eric a môj brat. „Dnes pôjdete k plotu aby ste videli jako to tam funguje. Tuto štyri pôjde s vami" ukrnul sa Eric a môj brat sa tváril neutrálne: „A teraz makajte. Vlak ide za 5 minút." Rýchlo som vyskočila z postele a hodila na seba čiernu bundu. Na chodbe sa k nám pridala Tris. Chytila Tobiasa za ruku a mne došlo že sú spolu. Hore schodmi sme vybehli na sklenenú strechu jamy. Vlak prišiel načas. Rozbehli sme sa a naskočili dnu. Oprela som sa o stenu a čakala asi hodinu kým sme vyskočili von a potom utekali k plotu. Plotom sa to nedalo nazvať. Bolo to ozrutné monštrum s tehál,betónu a obrovských kovových konštrukcii ktoré zrejme v sebe mali elektrinu. Za plotom nič nieje okrem polí harmónie. Všetko zničila vojna. Otvorila sa obrovská brána a dnu vchádzali auta a ľudia s harmpnie. Zbadala som tam moju sestru Korneliu. Chcela som ísť za ňou,ale Tobias ma zatavil: „Ak nechceš ísť rovno k odpadlíkom tak za ňou nechoď." Prikívla som a išla za ostatnými hore na plot.

DIVERGENT :)Where stories live. Discover now