1. flytte dag

26 0 1
                                    

*Ava*


"Så er det op Ava!! flytte bilen er her!" Råbte min mor fra køkkenet. "jaja!" råbte jeg tilbage, og tog dynen over hovedet, vi skulle flytte fra London til Danmark. Min mor havde boet i Danmark før hun mødte far, så min lillebror og jeg havde lært både engelsk og dansk. Jeg hørte små fodtrin, og kort efter var der noget der hoppede på mig. 


Jeg tog dynen af hovedet, og der var min 9-årige lillebror Liam, der hoppede ovenpå mig. "kom nu op" sagde min bror og lagde sig ovenpå mig, jeg kunne ikke lade vær med at smile, "jaja, jeg kommer ned om 5 minutter" min lillebror hoppede af mig og løb grinende ned til mine forældre. Jeg stod op, og tog det tøj på der var tilbage på mit værelse. jeg gik ned i køkkenet hvor der intet var tilbage, vi satte os ind i bilen og kørte mod lufthavnen.


vi fik sat os ned, og kort efter lettede flyet. Jeg sad med min mor, mens min bror og far sad sammen. Jeg sad ved vinduet, og min mor sad mod gangen. vi skulle flyve i næsten 2 timer. Jeg endte med at sætte the Avengers på. Jeg må være faldet i søvn, for min mor vækkede mig da flyet var ved at lande. 


Efter vi landede rejste jeg mig for at få min taske men faldt, og væltede lige ind i en eller anden. Vi rejste os begge op "se dig lige for" sagde personen bag mig, jeg vendte mig om, der stod en freaking lækker dreng bag mig, han havde brunt hår, brune øjne, og et mega lækkert ansigt "undskyld, det var jo ik' fordi det var med vilje" mumlede jeg efter at have studeret ham. Han havde nok set mig stirre, for han smilede smørret til mig og gik derefter forbi mig og ud af flyet, heldigvis havde han forhåbentlig ikke hørt min kommentar, jeg fulgte efter med min familie, ned til en taxi.


Bilen stoppede foran et stort hvidt hus med sort tag. Min bror og jeg løb begge ind i huset og op af en trappe til værelserne, vi løb ind på hver vores værelse. Værelset jeg løb ind på havde to andre døre i rummet, og en stor altan. Jeg gik ind i en af de andre rum, det var et stort walk-in closet.

Jeg gik ud af det og ind af den anden dør, det var et badeværelse. Min bror kom løbende ind, han kiggede rundt i mit rum og kom med et "wooowww", jeg grinte af hans kommentar og sammen gik vi ind på hans værelse. Hans værelse var okay stort, med udsigt ud til vejen, han havde også et badeværelse og et lidt mindre walk-in closet. Vi var begge tilfredse med vores værelser og gik ned til vores forældre, der var i køkkenet. 


Flyttebilen var kommet, og vi havde fået kasserne ind og fået det meste sat op. Alle sengene var også sat op på forhånd så det behøvede vi ikke bøvle med, og mit værelse var næsten perfekt. Min seng var i et af hjørnerne af værelset, der var et sort tæppe på gulvet, et skrivebord tæt på altanen, sengebord, en lille reol til mine bøger og LED-lys. det var næsten som om jeg var på mit gamle værelse tilbage i London. vi havde intet mad, så vi bestilte pizza. yes!


Jeg skulle først i skole om 3 dage, så heldigvis havde jeg noget tid til at vænne mig til det nye hus. 


*******

A/N

hej alle sammen det er et lidt kort kapitel men jeg skal nok prøve at gøre de næste kapitler længere:)))

dette kapitel var 625 ord. bare hvis i ville vide det, det kommer jeg nok til at skrive i alle kapitler

I dont want you. i need youOnde histórias criam vida. Descubra agora