Karışık duygularım vardı.Karışık hayallerim vardı.
Karışık düşüncelerim vardı.
En korktuğum şeyse birgün eğer bu karmaşanın bitmesiydi .Birgün gerçekler çıkar ve uyanırsam ve hepsinin bir rüya olmaktan ibaret olacağından korkuyorum
Yada tam tersi olup herşey bir kelimeyle yalanlarla ve aldatmalarla başladığını görmek olur.
Bu duygular çok karışık;
Sizde duygularınızın karışık olduğu için okuyorsanınz bu roman yararınıza olacaktır.
Ben leyla yıldız 14 yaşında lise 1 öğrencisiyim.
Ailemden uzak bi yurtt'a yaşıyorum hayatım hiç düzenli değil tabi duygularımda içimde bir karamsarlık bir umutsuzluk hisi var. Bugün 1 ekim, günlerden sıcak ve serindi. Yurtt 'dan çıkmdıgım'da
okula giden minübüslere binmek için yol'a indim.Ve garip birşeyler vardı.Sanki birileri beni gözetliyordu. Sanki normalmiş gibi yoluma devam ettim. Uzun süren yolculuk 'dan sonra okula varmıştım.
Bugün okulun ilk günüydü herzamanki gibi liseliler bahçede ilkokul çocuğu gibi sıra olmuş yoğun bir kalabalık vardı.
Hepsi uzun boylu ,araların'da gözlüklü öğrenciler de vardı. En dikkatimi çekense herkes çok tuhaf davranıyordu yada ben öyle hissediyordum.
Teker teker sınıflara alındık ve ders zili çaldı.
Sınıfta 25 kişiydik sınıf diger sınıflara karşın az dı ve sınıfta en yakın arkadaşlarım 'da vardı. YUSUF ve KADİR.
Yusuf ve KADİR 1. Sınıftan beri aynı sınıftaydık. Onları görünce biraz rahatlamıştım. Onlarda benim gibi heyecanlıydılar.
Yusuf 16 yaşında uzun boylu bi çocuktu , çabuk sinirlenen ve kızdığında onu görmek istemediğiniz bir tip. İki yıl hasta olduğu için okula geç başladı. Yani aynı sınıftayız.
Kadir benden 3 ay büyük, çok konuşmayı sevmeyen, çabuk sinirlenmeyen komik bi çocuk.
BEN İSE sınıfın en çalışkanı olmasamda en duygusal,en meraklı, en tuhaf ve en neşeli kişisiyim.
Yusuf ve KADİR 'den başka kimseyi tanımıyordum. Ve sıra öğretmenimizdeydi.
Çok tatlı esmer tenli bir öğretmendi. Adı ALİ 'ydi. Ali hoca hiç kızmayan gerekmedikçe sinirlenmeyen bi öğretmendi. Ama Ali hoca 'da bi tuhaflık vardı. Çok garip bir hocaydı.
Okulun ilk günü bitmiş çıkış zili çalmıştı. Okuldan çıktığımızda yusuf ve kadir le aynı yurtta olduğumuz için beraber gidecektik.
Yolda giderken yusuf omzumda kağıt olduğunu söyledi. Eğilip omzumda ki kağıdı alıp okumaya başladı. "Geçmişi unutup geleceğe odaklanın yeni hayatlar , yeni başlangıca, yeni maceralara hazır olun" yusuf kağıdı okuyup bana verdi.
''Bu kağıd ne zaman 'dan beri burda"diye sordum.
"Bende yeni gördüm leyla" dedi yusuf .
"Arkada bir şey yazıyo onu' da okusana leyla önemli birşeyler yazıyordur "diye ekledi kadir.
Kağıdı çevirip isimlerimizin olduğu kağıdı okuyup onlara gösterdim. Şaşırmıştım çünkü bu not oraya nasıl gelmişti.
"Galiba yeni maceralar bizi bekliyo"dedi gülerek kadir.
"Aynen öyle "dedik yusufla.
Biz bunları konuşup yürürken yurtta vardık. Herkes odasına çekilmişti. Yurtta nerdeyse herkes tekli odalarda kalıyordu. Yusuf ve Kadir aynı odada kalıyolardı. Ben ise tekli odalardan birinde kalıyordum.
Yurtta ders çalışma masaları,yemekhane, spor salonu, çatı katı bir yurttu.
En sonunda yemek için zil çaldı. Yemek saatinin geldiğini anlayınca yemekhane ye doğru ilerledim. Yusuf ve Kadir'in beni beklediğini gördüm. Yemeğimi alıp yanlarına oturdum. Yemeklerimizi yedikten sonra iyi akşamlar dileyip odama çıktım.Kalan derslerimi bittirdim.
Derslerimin başında uyuya kalmışım.Rüyamda garip biri vardı. Tam olarak neye benzediğini bilmiyorum. Adam ortadan kaybolduğun da arkadan garip bi ses duydum.
"ZAMANI GELİNCE NEYİN NE OLDUĞUNU ANLİCAKSIN SONUNDA DUYGUNUN NE OLDUĞU NU "
Bİ SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE HOŞÇAKALIN...💗🤗💫
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ê§âšðŸððð€ð ̧ð€ð ð·ð¢ðŠðð¢ððð âšê§
Romanceê§ ðºðððððð ð³ðððð ð©ðµ ê§ ~ð«ðÌð̧ðÌðð ðÌðÌðÌð ð ððððððð ððððŸðð ðð ð ððÌðð ððððððð ðð ððð̧ðððððð ðð... ~ â€âïžð²ðððŸð̧ðŸð ð«ðððððððâïž ð