Yn pohled:
"Yn pojď dolů! Už je snídaně." Uh nesnáším ten její otravný hlas. Můj otec zase domů přivedl nějakou couru co mi bude říkat co mám a co nemám dělat. " Jo jo, už jdu!" Zakřičela jsem.Přišla jsem dolů a otec se s ní hned začal vykusovat. "Oh nevšimla jsem si že už jsi tady." Ta týpka řekla. "A vy jste?" Zeptala jsem se. "Tohle je Haley, moje nová přítelkyně." Řekl otec. "Hmm škoda, ta co tady byla předevčírem byla dobrá, měla jsem ji ráda...To je jedno, stejně tady zítra bude zase nějaká jiná." Odpověděla jsem. " Yn okamžitě se omluv!" Zařval otec. "Tak to určitě." Zamumlala jsem a odešla na autobus.
Na autobusové zastávce na mě vždycky čeká Anthony. "Čau yn!!" na mě zakřičel. "Ahoj!" Odpověděla jsem. "Dnešní ráno bylo na hovno." Řekla jsem. "No tak to abych ti ho zlepšil! Řekl a vytáhl z batohu knihu Sherlocka Holmese. "To si děláš prdel, ty jsi ji doopravdy našel!!" Vytrhla jsem mu knihu z ruky a obejmula ho.
S Anthonym nemáme hodiny spolu takže hned jak jsme přišli do školy, šel se svojí populární partičkou na hodiny. Když jsem byla u skříňky viděla jsem jak někdo hází na nějakýho kluka svačinu. "Hej! Nechte ho sakra bejt a hleďte si svýho!" Zařvala jsem na ně. "Hahahahaha hele maminka mu jde na pomoct." Smáli se. "Co se to tu děje?" Zeptala se učitelka která stála přímo za nima. "Nic paní učitelko, my už jdeme do třídy." Řekli ty kreténi. Učitelka je do třídy doprovodila. "Není ti nic?" Zeptala jsem se toho kluka." Snad jsi spokojená, jenom jsi to zhoršila! Příště so radši nehraj na hrdinku a nech to bejt!"" No tak sorry jen jsem chtěla po.." Nestihla jsem to ani doříct a ten kluk odešel.
Když jsem přišla domů, všude bylo poházené oblečení a z ložnice bylo slyšet hekání. Hned jsem věděla o co jde, radši jsem šla do pokoje abych to nemusela poslouchat. V pokoji jsem si nahlas pustila muziku do sluchátek a lehla jsem si na postel. Neměla jsem žádnou motivaci něco dělat. Učení? Ne! Známky mám už teď hrozný tak proč to měnit? Čtení? Ne! Jsem líná dojít si pro knihu. No nic prostě budu ležet a nic nedělat.
Ležela jsem asi hodinu a najednou mi na mobil přišlo oznámení. Někdo mi poslal nějaké video. Rozklikla jsem to a viděla jsem na videu toho kluka z dneška jak si užívá s těma co ho šikanovali. Nechápu to. Oni jsou kamarádi? Pokud jo, proč by tohle dělali? No a co. Nemusím toho kluka řešit. Nechtěl pomoct. Ať se jde radši někam bodnout. Znovu jsem si lehla a usnula se sluchátky v uších.
Sorry že to je tak krátký ale bolí mě prsty :)))
ČTEŠ
life is boring
RomanceIdk co dělám sorka za chyby <3 Zkus to, třeba tě to bude bavit! Co příběh obsahuje: Vulgarismus Sexuální obtěžování Znásilnění