2

196 6 2
                                    

Yn pohled:
Bože je mi tak špatně. Hrozně mě bolí hlava. Cítím se jako kdybych měla cihlu v hlavě."Yn je ti něco?" Zeptal se otec. "Bolí mě hlava, je mi vážně špatně. V noci jsem nemohla spát." "Proč ne?" Zeptal se. " Tak sakra, celou noc si tady s touhle... Prostě s touhle ženskou děláte dobře a já mám u toho hluku spát?" "Byla vážně naštvaná potom co jsi jí ráno řekla, musel jsem jí to nějak vynahradit chápeš." Řekl. "Hnus!" Řekla jsem ale otec mě zřejmě už neposlouchal. "Dneška můžeš zůstat doma." Zamumlal.

Ležim, nudím se, čtu. Tohle dělám skoro celý den. Je pátek, zítra mám konečně volno. *Někdo zaťukal na dveře* "Dále." Řekla jsem. Že dveří vyšla ta otcova přítelkyně. "Ach to jsi ty." Řekla jsem unaveným hlasem. "Ahoj, jen ti chci říct že zítra jdeme s tvým otcem k mojí sestře a její rodině na večeři a tvůj otec trvá na tom aby jsi šla taky. Takže zítra okolo šesti hodin buď nachystaný." "Ale já jít nechci!" Zase jsem to ani doříct nestihla a týpka zabouchla dveřma a odešla.

Od té doby co mi to řekla hodiny ubíhaly jako sekundy a najednou byla sobota pátá hodina večer. Vzala jsem si něco na sebe co jsem našla ve skříni a s unaveným a otráveným obličejem jsem sešla ze schodů.

 Vzala jsem si něco na sebe co jsem našla ve skříni a s unaveným a otráveným obličejem jsem sešla ze schodů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Bože to si nemohla vzít aspoň něco formálního?" Řekla Haley. "Jen ji nech." Dodal otec.

Přijeli jsme před obrovskej barák a před dveřmi stála žena. Haley se s ní obejmula a otec ji jen podal ruku. Z toho jsem poznala že to je Haley sestra. "Tohle je Gina Walton." Seznámila nás Haley. To jméno mi není nijak povědomé.

Vešli jsme do domu a tam stáli tři lidi v mém věku. Vysoká holka s černými vlasy, kluk s kudrnatými vlasy a...... SAKRA! Je to ten kluk kterej nepotřeboval mojí pomoc." Co tahle tady dělá?" Řekl. "Co já tady dělám? Co ty tady děláš?!" Odpověděla jsem mu." Vy se znáte??" "Ne, neznáme." Vskočil Haley do řeči.

Po trapném seznamování jsme se přesunuli k trapné večeři. Bylo tam trapné ticho a jediné co šlo slyšet bylo cinkání příborem. Zjistila jsem že ten kluk se jmenuje Javon, jeho sestra je Jayla a jeho bratr je Jaden. "Takže kdy vyrážíte?" Zeptala se Gina a koukala u toho na Haley a mého otce. "O čem to mluví?" Zeptala jsem se. "No víš chtěli jsme ti to říct už předtím, Haley a já jedeme na Mallorcu, Haley tam dostala roli herečky. Víme že je to na rychlo ale musíš zůstat u Waltonových. "Cože?!" Jsme s Javonem vykřikl. "Nebude to na dlouho slibuju." Řekl otec. "Ne, ne a ne! Proč se hned řídíš podle nějaký děvky co znáš pár dní?!! Proč musí být všechno podle tebe?!! Zařvala jsem a postavila se. "Tak a dost yn! Prostě to tak bude ať chceš nebo ne! Jak se vůbec opovažuješ takhle na mě řvát?!!! Odjíždíme za týden ale už od zítra tě nechci vidět další tři měsíce! A je mi jedno co ten týden budeš dělat a kam půjdeš!" Zařval na mě otec a bouchl do stolu. Měla jsem na krajíčku. Chtělo se mi brečet ale udržela jsem to.

Po dalším trapném tichu se můj otec omluvil Gine za nepořádek a s Haley odešel pryč. Gina mi řekl že u nich mužů zůstat. Prý budu spát v pokoji s Jaylou.

life is boringKde žijí příběhy. Začni objevovat