7

202 9 4
                                    

Potom co Javon odešel, šla jsem k sobě do pokoje a snažila jsem se zjistit co se právě stalo.

Druhý den, když jsem ráno vstala do školy, Javon už byl zase pryč. Šel do školy zase napřed. Dneska budeme celej den zkoušet na hru, takže bych si s ním mohla promluvit.

Když jsem přišla do tělocvičny, všichni už tam byli. Kromě něho. Hodina už začala a on nikde. Učitelka se už chystala začít když ze dveří vyšel Javon. "Hm prvně yn a teď vy Javone. To že jste hlavní role, neznamená že můžete chodit na hodiny jak chcete." Řekla učitelka a koukla se na mě. Javon se zařadil úplně na druhý konec tělocvičny. "A když už yn a Javon chodí tak pozdě, co kdyby nám sami zahráli celou hru." Učitelka řekla a ošklivě se usmála.

Na začátku hry jsme jen mluvili. "Miluji tě Jacku! Já tebe taky Vanneso!" Co je tohle sakra za hru? Kdo tuhle píčovinu napsal? Přetočila jsem papír na další stranu a začala jsem číst. " Jake máš tak krásné oči!" Četla jsem. Potom jen Javon něco zamumlal. Koukla jsem se na další řádek a.........Polibek. "Ale to nemusíme dělat teď,  ne?" Zeptala jsem se učitelky. "Musíte si to nacvičit! A aby to bylo ještě lepší, ten polibek musí být delší než sedm sekund." Řekla učitelka a ostatní se zasmáli. Jen já a Javon jsme z toho nebyli úplně nadšený. Šli jsme k sobě blíž. "Musíme si potom promluvit." Zašeptala jsem a on jen kývnul hlavou. "A jak to chceš udělat?" Zeptala jsem se. "Mám začít já? Nebo... "Ježíši zklapni už." Řekl Javon a dal svoje rty na ty moje. Kam mám dát ruce? Tohle je divný. Ale je to docela.... dobrý. Už to bylo sedm sekund? Jak dlouhý to ještě bude? Ale nestěžuju si. "Už to bylo sedm sekund!" Řekla učitelka ale ani já a ani Javon jsme ji nevnímali. "Už můžete přestat." Řekla znovu ale Javon pokračoval. "Tak dost už!" Zařvala a oba dva jsme od sebe rychle ustoupili. "Pardon, já vás neslyšela." Řekla jsem. "Dobře to pro dnešek stačí třído. Teď máte oběd." Řekla učitelka. Javon popadl svůj batoh a rychlým krokem šel na oběd. Zase se na mě ani nepodíval, prostě šel.

Na obědě jsem seděla sama. Znamenala ta pusa pro Javona něco? Znamenala něco pro mě? Kurva chci mu dát pusu znovu. Ne! Co to melu?! To je pitomost. Nic to pro mě neznamenalo.

Ahojky! Pardon že nejsem moc aktivní ale zkusím to zlepšit.:D

life is boringKde žijí příběhy. Začni objevovat