"Už máme všechny role rozdané, tak začneme zkoušet." Řekla učitelka. Celou dobu zkoušeli jen ostatní, nikdy hlavní role. Strávila jsem skoro 5hodin koukají se na nějaký lidi co neumějí hrát. "To bylo pro dnešek vše, zítra máte vyučování podle rozvrhu." Ano konečně! Když jsme šli na oběd všimla jsem si že Anthony není ve škole. Sedla jsem si sama ke stolu pro dva. Vytahovala jsem svůj mobil abych napsala Anthonymu ale ani jsem nerozepsala zprávu a hned si ke mně sedl Javon. "Co tu děláš? Nikdy nesedíme spolu." Řekla jsem. "Tak to vypadá, že se tvůj sen splnil." Řekl. "Cože?" Odpověděla jsem s udiveným výrazem. "Mluvim o tý hře, budeme tam tajně spolu..... Myslím v tý hře!!" Řekl. Já se jen podívala dolů a začala jíst jídlo. "Mm ta polívka je skvělá." Řekla jsem ještě s plnou pusou. "Nelži, vidím jak v tý polívce něco plave.... Něco co do takový polívky nepatří." Řekl. "Jo je to hnus." Řekla jsem a šla odnést tác. Javon rychle pobral věci a šel hned za mnou.
Přišla jsem z jídelny a šla rovnou ke skříňce. Javon má skříňku někde na druhé straně chodby. Vzala jsem si věci a vyrazila na bus. Už jsem nastupovala do busu když jsem uslyšela hlas. "Mě se nezbavíš." Byl to Javon.
Celou cestu jsme jen seděli a mlčeli. Nebo měla jsem sluchátka takže i kdyby něco říkal, nevím o tom. Když jsme dorazili domů, šla jsem rovnou do mýho pokoje, teda Jayly pokoje pardon. Lehla jsem si na postel a začala číst Sherlocka od Anthonyho.
Byla jsem už na šestý straně když někdo zaťukal na dveře." Mužů dál?" Někdo se zeptal. Z hlasu mi nebylo jasné kdo to je. Jaden otevřel dveře. "Ahoj yn, jen se tě chci na něco zeptat." Řekl. "Poslouchám." Odpověděla jsem. "No, měl jsem jít dneska s kámošem na basket ale zrušil to. Jayla má doučování a Javonovi se prej nechce. Nechceš jít se mnou?" Řekl a kouknul se na mě. "Jo, půjdu moc ráda."
Sešli jsme dolů a Javon tam seděl na gauči. "Kam vy dva jdete?" Javon se zeptal. "Na ten basket, vzpomínáš?" Řekl Jaden. "No já nevěděl že vezmeš yn.... Já bych klidně nakonec mohl jít kdyby se ti yn nechtělo." Řekl Javon. "Ne, já s Jadenem půjdu ráda." Řekla jsem a usmála se na Javona.
Idk co sem mám napsat :))
ČTEŠ
life is boring
RomanceIdk co dělám sorka za chyby <3 Zkus to, třeba tě to bude bavit! Co příběh obsahuje: Vulgarismus Sexuální obtěžování Znásilnění