Kapitola 1

50 2 2
                                    

S psaním teprve začínám tak  hned nesuď te. Za každý koment a vote budu ráda.
Marek Long přijel se svým bratrem Tomášem do Brna. V lásce se moc neměli. Před několika stoletími milovali dívku jménem Kristyn Wolfovou. Byla moc krásná, kvůli ní se bratři pořád hádali. Tak nechali rozhodnutí na ní, ať si vybere, koho miluje. Byla upírkou, milova oba dva bratry. Vyměnila si s nimi krev a udělala z nich upíry. Kluci byli oba hodně překvapeni, když zjistili, že je má ráda oba dva a chce s nimi zůstat. Tom a Marek se začali hádat, že byla u něho první. ,,Kluci přestaňte se hádat. Mám ráda vás oba a proto chci, abyste byli se mnou. Mám pro vás prsteny, které vás ochrání před světlem." Batři si prsteny vzali, ale hádat se nepřestali. Začali se prát. Tom zabil Marka a ten Toma ( upíři se zabít nějak nedaj :D). \Kristyn to už nevydržela. Jednoho dne zmizela. Tom i Marek ji všude hledali, ale nenašli. Tomáš si vzpoměl, kde bývala, když jí vždy něco tížilo. Bývala v zahradě pod třešní. Oba bratři se tam rozběhli a našli co hledali, ale Kristyn byla už jen prach a nechala klukům vzkaz na rozloučenou:
Milí Tome a Marku, měla jsem ráda vás oba. Prsteny jste přijali, ale místo toho, abyste se usmířili a žili se mnou, jste začali bojovat. Měla jsem taky city a tak jsem to  nevydržela a vzala jsem si život. Doufám, že se poučíte a usmíříte se.
 S Láskou Krstyn
 .....

Míša měla takový divný pocit že se něco stane. Těšila se, až přijde Kuba do školy. U ředitelny viděla nějakého kluka. Asi nový žák, uvidíme, třeba se dozvím víc. Šla už do třídy, protože za chvíli mělo zvonit na hodinu. Kubík šel hned za ní. Chytil jí kolem pasu až se ho lekla. ,,Ahoj tohle mi prosím nedělej, víš jak jsem se lekla?" řekla jsem mu se smíchem. ,,Ahoj, promiň mi to miláčku. Myslel jsem že o mě víš, tak se na mě nezlob." odpověděl mi trochu smutně, místo mluvení jsem ho políbila. Začala první hodina a paní učitelka Hraná přišla do třidy s tím klukem, kterého jsem viděla u ředitelny. Když se otočil obličejem ke mě, poznala jsem ho. Byl to Marek. Dřív jsme byli kamarádi, ale teď už ani nevím, jestli to tak je. Paní učitelka Marka přestavila a zeptala se: ,, Znáš tady někoho ze třídy?" Marek přejel všechny tváře a zarazil se u mě a pak promluvil. ,,Ano znám tady jednu holku. Jmenuje se myslím ............Michaela." dlouho vzpomínal na jméno. Paní učitelka pokývala hlavou a poprosila Kubíka, aby si sedl jinam, že Marka posadí ke mě a že mu ukážu školu. Míša neměla slov. Celou první hodinu ho pozorovala. Všimla jsem si hodně změna to byli: bledši pleť, delší špičáky než normální člověk a tmavé sluneční brýle. Nosil je ikdyž slunce nesvítilo. Napadlo mě, že by to mohl být upír, akle tu představu jsem zahnala. o přestávce se mě na něco Kubík ptal, ale já nereagovala. Byla jsem moc zamyšlená. ,,Promiň, copak jsi říkal?" nesůyšela jsem vůbec nic. ,,Ty ho znáš? To jsi mi neřekla." Kubík byl naštvaný, že jsem mu o tom nic neřekla. ,,Promiň, ale proč bych taky měla? Nebylo to zapotřebý, dlouho jseme se spolun nebavili. A nebyl takový jaký je teď, byl jiný. Ano, byli jsme dobří kamarádi, ale teď už ne." odpoveděla jsem s klidem. Nemělo by to smysl se rzočilovat. Marek přišel na školu z nějakého důvodu. Potřebovala jsem se usmířit s Kubou. Během dne se všechny holky do něj zamilovali, ale já ne. Miluji jiného kluka. Že on mě chtěl byl jeho problém. Kubískovi jsem řekla jak jsem se ním poznala, jak jsem s ním dlouho kamarádila a proč už se nekamarádíme. ,,Promiň že jsem na tebe vyjel. O víkendu jedu za babičkou do Letovic, tak tu nebudu, ale můžeš pro mě přijet v neděli na Hlavní nádraží. Budu tam v 15:50." yla jsem hodně překvapená a smutná, ale souhlasila jsem.

POZN AUTORA: tohle je taková nudná čast ale dalši bude mnohe lepší tak se těšte.

Upíří kouzlo - ZařátekKde žijí příběhy. Začni objevovat