del 7

2 0 0
                                    

skikkelsen så at han skakket enda mer på hodet, men uten å si noe snudde han og forlot hunn i mørket alene. Nicola satt der da alt kom på henne på en gang. Hun begynte å gråte, men hun gjorde det stille hun viste ikke om det var kameraer i rommet. Når hun hadde rote seg ned så satt hun der å så ur i luften. Hun prøvde å komme seg løs fra kjettingen men hun var bom fast.

-Dominic? hørtes en skjelvende stemme nedenfra. Dominic gikk til døren og gikk ned. Moren kom bort til ham og satte begge hendene på skuldrene hanns. -Jeg vet du ikke vill men du må på skolen imorgen. Sa moren med en litt mer stabil stemme. -Ja jeg vet. Svarte han. Moren så på han forskrekket. -Og jeg skal følge med også, for da Nicola kommer tilbake kan jeg lære henne alt sammen. -Men du det begynner å bli sent, hva om jeg lager vafler og kakao til kvelds. Dominic nikket og satte seg får å se på TVen.

Litt etter kom det et lite rop fra kjøkkenet. -Dominic Hver helt stille. Sa moren med en litt beundret stemme. Han skrudde av TV-en og gikk til moren. Der sto det kakao og vaffler på bordet, men moren lukket igjen gardinen og sprang til ytterdøren og låste den. -Hva er.. begynte Dominic men han ble avbrytet. -Kom deg opp å gjem deg. Sa moren uten en forklaring. Dominic viste at moren ikke tullet og han spurtet opp trappen. Han gikk fort inn på badet og låste døren med nøkkelen. Aldri hadde han vert så glad for en nøkkel lås. Plutselig hørte han et hyl. Det var moren hanns som hylte av skrekk. Dominic tok opp telefonen og tastet inn nummeret til politiet. -Hei, hva kan jeg hjelpe deg med? Svarte en politimannen. -jeg tror vi har innbrudd, jeg ble sendt opp imens moren min skulle låse huset, jeg hørte et hyl og ikke noe mer. Svarte Dominic til politimannen. -ok, hva er adressa di, jeg sender en sett med politier dit. Dominic sa adressa og la på. Han satt og tenkte hva han skulle gjøre. Da han bestemte seg til å snike seg ut. Han lånet døren og så rundt seg.

Nicola så opp når hun hørte noen låse opp de 3 låsene, og inn kom en lite spinkel mann med en gigantisk skikkelse bak ham. Den lille mannen ble låst fast i hals kjettingen imens den gigantiske mannen løsnet Nicola, men hun var fortsatt lenket fast med den kjettingen bare at hun skulle tydelig hvis gå opp den trappen. Den gigantiske mannen lånet døren og begynte å gå opp, Nicola hadde ikke noe valg men hun måtte bare følge etter. Når de var på toppen fikk hun et par med klær, den gigantiske mannen pekte på noe hun antok var et bad. Hun gikk inn dit og skiftet. Etter en stund så hun seg selv i speilet, hun ble forskrekket då hun sp deg selv. Det hun hadde på deg var en skitten kort kjole noe tjeneren brukte før i tiden. -Hva.. er dette et gammeldags hus? Tenkte hun forskrekket. Litt etter banket noen brutalt på døren.Nicola åpnet døren og gikk ut. Utenfor sto den gigantiske mannen og hold fast i lenken. Han drog Nicola til et kontor og tvingte henne å sitte ned. Han festet henne fast og gikk ut av kontoret. Litt senere kom det inn en skalla mann som hun antok var rundt 50 år. Mannen gikk over til stolen hans på andre siden av bordet. Nicola så bare ned 

Begge sider av samme sakDonde viven las historias. Descúbrelo ahora