Onsekizinci bölüm

236 32 2
                                    

olayları bir de bu açıdan anlamanız için böyle bir bölüm yazdım iyi okumalarr

--

Seonghwa gelen mesaja bir kez daha baktı. Yanlış görme olasılığı var mıydı emin değildi. Ama doğru görüyordu. Hongjoong şu an buradaydı. Seonghwa ise yataktaydı, saçları karışık beyaz tişörtü kirden batıyordu. İçinden lanet okuyarak hızlıca ayağa kalktı ve banyoya ilerleyerek ılık bir duş aldı. Şimdi ise vanilya ve gül kokuyordu. Gülümsedi ve aynanın karşısına geçerek yüzüne losyonunu sürdü. Odaya geçerek üstüne sıfır kol tişörtünü giyerek altına da siyah pijamasını giydi. Rahatlık Seonghwa için aşırı önemliydi. Kasıntı değildi ve hiç böyle de olmamıştı. Tebessüm ederek saçlarını hafif nemli bırakacak şekilde kurutup odadan çıktı. Kapıya ilerledi ve açtı ama karşısında kimseyi göremedi. Biraz ilerleyip sağa sola bakındı ama gözleri doğru görüyordu. Kimse yoktu. Derin bir nefes alıp içeri girdi. Acaba Hongjoong gelmemiş miydi? Ama kapıda olduğunu söylemişti. İçinden geçirdiği düşüncelere bir son verip yukarı odaya çıktı ve telefonunu eline alıp Hongjoong'a mesaj attı.

çilek çocuk; Hongjoong, kapının önünde değildin. Baktım etrafa ama yoktun acaba gelmedin mi?
(görüldü 16.36)

Sanırım işi vardır diyerek bu görüldüsünü es geçti Seonghwa ama içi hiç rahat değildi. Neyse diyerek telefonu kapattı ve masasının önüne oturdu. Bilgisayarı açtı ve Hongjoong'tan bir mesaj gelene kadar oyun oynayabileceğini düşündü. Son günlerde oynadığı NBA 2K21 oyununu açarak oyun kolunu da aldı. İşte şimdi tam kafa dağıtmaya ihtiyacı olduğunu anladı.

3 saat sonra

Seonghwa artık oyun oynamayı bırakmıştı çünkü hem hava kararıyordu -ki hâliyle acıkmıştı- hem de Hongjoong'tan bir mesaj gelmemişti. Kalbinin acıdığını hissetti. Telefonu eline alarak tekrar mesajlar kısmına girdi ve Hongjoong ile olan sohbetinin üstüne tıkladı. Korkuyordu. Acaba habersiz bir şey mi yapmıştı?

çilek çocuk; Hongjoong, bilerek bir şey mi yaptım? Bana neden cevap vermiyorsun?

iletildi 19.56

çilek çocuk; korkuyorum, şu lanet mesaja bakar mısın artık?

iletildi 20.05

çilek çocuk; Madem bakmıyorsun, evine geliyorum Hongjoong. Sen istesen de istemesen de oturup konuşacağız.

iletildi 20.07
görüldü 20.07

Hongjoong; Lanet olsun sana Park Seonghwa! Gelme yanıma! İstemiyorum seni, görmek istemiyorum yüzünü. Sen al o sevgini bir yerlerine sok. Bir daha da karşıma çıkma.

Player - Seongjoong [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin