Sen bana aitsin

3.4K 204 4
                                    

Arkadaşlar 333 kişi okumuş şu zamana kadar ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz umarım bu sayı 500 leri 1000 leri bulur beni takip eden okuyan çalışmamı beğenen ve ısrarla yeni bölüm ne zaman gelir diyen çıtırcanlarıma çok teşekkür ederim. Hepinize iyi okumalar

Beyazıdın ağzından
Sabah arabadan iner inmez hızla holdingin kapısına doğru ilerledim tam o sırada efsunu içeriye girerken gördüm adımlarımı hızlandıraraktan hemen yanına ulaştım artık ne kadar daldıysa yanına geldiğimi farketmedi bile yanına vardığımda efsunuma özel bir kokusu olduğunu düşündüğüm kokuyu ciğerlerim bütün bu havayla doğarcasına içeme çektim sonra ne olduysa biran bana döndü bende bundan cesaretlenerek laf attım
Beyazıd : günaydın
Efsun : günaydın beyazıd bey
Beyazıd: nasıl geçti ilk günün
Efsun : iyiydi efendim teşekkür ederim sorduğunuz için
Ona öyle bir bakmaya dalmışım ki suratıma şaşkınca ve yarı korkuyla bakmaya başladı tabi benim ürkek güvercinim karşısındaki adam saçma sapan davranınca kesin kişilik bozukluğu var herhalde demiştir .Halen bana bakmaya devam ederken asansörün sesiyle kendimize geldik ve efsun asansöre ilerledi bende halen bana bakmaya devam ediyordum yerimden kıpırdamayınca dayanamadı ki
Efsun : beyazıd bey asansöre binecekmiydiniz?
Beyazıd : evet teşekkür ederim bişey düşünüyordum dalmışım dedim
Efsun : oda buyrun ozaman dedi ve asansöre bindim. O 5.kata gelince iyi günler dedi ve çıktı bense halen onun arkasından bakmaya devam ettim acaba ne kadar güzel olduğunun farkında değil miydi bu kız yürüyüşü , narin vücudu, konuşması herşeyi ile mükemmel olabilir mi bir insan kendi katıma gelince serpil hanıma günaydın diyip hemen ofise geçtim ve o anda aklıma efsunun bulunduğu ofiste almam gereken bir evrak olduğunu hatırladım hemen o kata gitmek için asansöre bindim tam kapıyı açıp içeri girecekken efsunun yanında Burağı gördüm bu çocuk gerçekten sinirlerimi bozmaya başladı ben daha efsunumla doğru dürüst konuşamazken beyfendi birşeylerden bahsediyordu ve o sırada konuşmalarını dinlemeye başladım gerçekten hakan beni böyle görse aylarca dalga geçer. Burak efsuna...
Burak : efsun biliyorum daha tanışalı bir gün oldu ama biz sen gelmeden önce plan yapmıştık Bambu bara gitmeye karar vermiştik şimdi sende aramıza katıldığına göre bizimle bara gelirmisin diye sormak istedim.
Efsun : bilemiyorum burak çok ta sevmem o tarz yerleri
Burak : ya emin ol bizde barlardan çıkmayan insanlar değiliz uzun zamandır stres atalım birşeyler içelim diye konuşuyorduk kısmet bugüne imiş hadi gel pişman olmazsın hem biz bize olacaz kızların sevgilelerini tabi yok saymazsak
Efsun : rahatsız olmasınlar ben daha dün başladım buraya biraz abes kaçmaz mı sence
Burak : arkadaşlar !!! efsun diyorki ben bu akşam gelsem rahatsız olmazlar mı sizce rahatsız olurmuyuz ?
Ofistekiler : tabikide hayırrrr !!!! diye hep bir ağızdan bağırmaya başlayınca gülmeden edemedim
Efsun : tamam ozaman anlaştık hepimiz bu akşam bambu bara gidiyoruz.
Burak : merak etme ben seni orda korurum
Efsun: sağol burak yanımda olman yeterli korumasan da olur dedi işte benim kadınım !!! Burak olacak p.ç biraz bozulmuş olacak ki efsun bhemen kıvırmaya başladı
Efsun :ee yani azcık dövüş bilirim yahu dedi , o salakta hemen kendini toparlayıp işi alaya vurdu.
Burak : iyi bakalım dövüşçü kız akşam görüşürüz diyip yanından ayrıldı.
Bu çocuğa patronun kim olduğunu gösterme zamanı geldi sanırım benim olanı kimse bende çalamaz . O sinirler hemen geldiğim gibi geri döndüm ve serpil hanıma bambu barda yer ayırtmasını istedim biraz erken gitsem daha iyi olacak . Akşamı nasıl ettim nasıl çalıştım bir ben bir allah biliyor adama bak ya ben daha konuşmaya kıyamazken beyfendi kadınımı bara davet ediyor ve ben bu akşam efsuna benim olduğunu göstericem ben böyle alık alık beklersem elin p.çleri kadınımı elimden alacaklar biraz daha bekleyip yavaş yavaş kanına girecektim efsunumun ama daha fazla beklemeninde bir anlamı kalmadı ve efsun bu akşam ona ne hissettiğimi kesinlikle öğrenicek.
Akşam 17:00 olunca hemen holdingten çıkıp eve gittim üstümdeki takım elbisesini çıkartıp hemen üzerime kaslarımı gösteren siyah bir badi birde siyah kotu giydim saçlarıma jöle sürüp herzaman kullandığım parfümümü sıkaraktan dışarı çıktım hemen arabaya atlayıp bara arabamı sürmeye başladım eğer içersem diyede faruk beye şöförüm olur özel durumlarda haber verdim beni alması için bara geldiğimde ortamı İnceledim en azından ortam güzele benziyor sigara ve alkol kokusu yok denecek kadar azdı,içerideki görevlinin beni yönlendirmesi ile tam barın girişine bakıcak şekilde ayak ayak üstüne atıp oturdum aradan 15-20 dk geçmişken barın girişinde bir hareketlenme farkettim hemen o yöne bakmaya başlayınca içeriye 10 kişi kadar insanın gelişini gördüm burak bey o kadar iyi ayarlamış olacak ki herkes eşleşmiş durumda idi buda demek oluyorki efsun burakla eş durumunda elimdeki bardağı sinirden öyle bir sıkmışım ki tam o sırada efsunun şaşırmış bir biçimde bana baktığını gördüm şuanda sadece o ve ben vardık sanki kimse kalmamıştı barda kısa sürede burda ne işin var der gibi bakıp hemen burağa döndü ve masalarına doğru ilerlemeye başladılar . Masadaki erkekler 10 dk sonra kalkıp bar kısmına ilerleyip içecek bişeyler almaya gitti onları takip ederken yine dönüp efsuna baktım onunda o anda bana baktığını gördüm benim gördüğümü farkedince hemen kızlara döndü ve konuşmalarını dinlemeye başladı . Erkekler o sırada geldi ve yerlerine geçti yine ne tesadüftür ki !!! Burak beyimiz kadınımın yanına oturdu ve beyfendinin eli kadınımın sandalyesinin üstüne attı artık sinir katsayım üst sınırlara çıkmışken efsun biranda ayağa kalktı ve tuvaletlerin olduğu kısma doğru ilerledi bende fırsat bu fırsat deyip arkasından gittim . Tuvaletlerin oraya geldiğimde efsunu göremedim ve onu kadınlar tuvaletinin önünde beklemeye karar verdim aradan 5 dk geçmişti ki efsun tuvaletten çıktı beni tuvaletin karşı duvarında görünce biran afallasada sonra kendine gelip konuşmaya başladı.
Efsun: merhaba beyazıd bey
Beyazıd: merhaba efsun
Efsun: bişey mi oldu acaba
Beyazıd : evet birşey oldu hemde çok kötü bişey
Efsun : n--ee oldu ki burağa mı bişey oldu diyince bütün sinirlerim zıpladı ve efsunum kollarında çekip duvara yasladım o daha ne olduğunu anlamadan dudaklarını dudaklarımla birleştirdim . Elimin altında vücudum ona yaslamışken biran ne olduğunu anlamadı sonra çırpınmaya başladı ve öyle davrandığını farkedince dahada sinirlenip daha sert öpmeye başladım kendimi okadar çok kaptırmışım ki bir an ne olduğunu anlayamadan beni üstünden itti ve bana bir tokat attı hemde ne tokat biran feleğim şaşsada ona bakmaya başladım ve o an
Efsun: siz ne yapıyorsunuz sapıkmısınız
Beyazıd : evet sayende sapık oldum deli oldum akıl mı bıraktın kadın bende
Efsun: ben ne yaptım be adam gelipte deli gibi sapık gibi davranan sizsiniz hem siz beni ne hakla öpersiniz
Beyazıd: hakmı istiyorsun söyleyeyim sana hakkımı seni o kafede gördüğümden beri aklımdan çıkmıyorsun senin o gülüşünü gördüğümden beri ben gülüyormuydum diyorum bu zamana kadar ve seni o ilk gördüğümden beri bana aitsin anlıyormusun yalnızca bana bak efsun birdaha kimseyi yanında görmeyeceğim görürsem bu senin için çok kötü olur ve şunu aklından sakına çıkarma SEN BANA AİTSİN !!!!
Efsun : siz gerçekten kafayı yemişsiniz ben kimseye ait değilim ve sizde şunu aklınızda çıkarmayın ben sizin dediklerinizi yapmak zorunda değilim
Beyazıd: görücez efsun hanım görücez sen benim dediklerimi unutma ve peşinide öyle kolay kolay bırakmayacağım bunuda bilesin !!!
Biran ne diyeceğini şaşırdı sonra yüzüme kızgınlıkla bakıp arkasını dönüp gitti . Bende arkasından 5 dk sonra döndüm tam yerime oturmuşken efsunun ayağa kalktığını masadakilere birşeyler söyleyip uzaklaşması izledim , tamam itiraf kısmı çokta romantik olmadı ama onunda bilmesi lazım benim olan sadece benimdir ve ben benim olanı kimseyle paylaşmam .

Daima seninimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin