1.Intoarcerea

351 21 14
                                    

Scuze scuze scuze....stiu ca nu ajuta dar imi cer 987548965 scuze ca nu am mai postat de aproape 3 luni.Stiti si voi scoala etc...Promit ca nu o sa se mai repete!Va
-----------------------------------------------
Your smell remember me everyday
When we was on the same way
We're talk talk
About a lot of things
I was in crush with you
You was in crush with me
We meant our love on Champs-Elisees
I remember things
About a very special day...

Se pare ca ultimul meu concert a fost minunat.A fost plin.Am primit mii de aplauze.In primavara voi merge intr-un turneu international.Va fi minunat.Noua mea piesa se pare ca a prins la public.Pacat ca aparitia ei a fost extrem de dureroasa.M-a facut sa-mi aduc aminte de ceva uitat demult.

Mi-a fost greu sa trec peste,mai ales cand presa era mereu in satele meu facand comentari cu privire la trecutul meu,la ce a fost.Mereu vedeam ce face,pe unde a fost cu cine a mai umblat.Se pare ca ii place sa fie in compania a cat mai multe domnisoare.

Oricum,viata sa personala nu e treaba mea,cel putin acum nu mai e.Nu mai e treaba mea de vreo 3 luni.

Refuz sa-mi aduc aminte evenimentele tragice prin care am trecut.Numai Dumnezeu stie cate lacrimi am varsat.Noroc ca Taylor,Selena si Austin mi-au fost alaturi.Fara Austin probabil as fi demult internata la un ospiciu.Imi aduc si-acum aminte de ziua in care m-am intors la New York,la parintii mei.

Era sa ma imprastii toata pe scarile din fata casei.

Acum sa lasam trecutul in urma.Suntem in prezent.Azi e prima zi de liceu dintr-un nou an scolar.Tragic,stiu.Afara e placut.Mi-am luat o camasuta transparenta roz,o pereche de jeansi albi si niste botine roz.Am inceput sa port din nou tocuri.

Privesc pentru ultima data in oglinda retrovizoare,pentru a verifica daca imi sta bine parul,apoi ies din lamborginiul meu rosu.Observ ca am atras ceva priviri asa ca zambesc satisfacuta,dar totusi vad un mic grup strans in jurul unei alte masini.Mi se pare ciudat.Stiu ca poate sunt putin narcisista,dar ar fi trebuit sa vina direct la mine nu? Eu sunt vedeta! Incerc sa vad despre ce masina este vorba ,dar nu zaresc decat bara de protectie care are.. Pete de leopard. Inghit in sec deoarece imi aduce amite de o bijuterie de masina de care m-am indragostit si rezist cu greu impulsului de a merge exact acolo sa vad despre ce e vorba.Nu are cum sa fie acea masina.E imposibil. Fara sa ma arunc vreo privire ma indrept spre usile liceului.

Mirosul solutiilor de curatat pluteste in aer si pe holuri toti se imbratiseaza si chicotesc de parca nu s-ar mai fi vazut de ani de zile.Merg de-a lungul coridorului ,botinele mele cu toc rasunand.Chicotelile parca se opresc si brusc toata lumea isi indreapta privirea asupra mea.Zambesc si fac cu mana unui grup de boboace care imi fac si ele cu mana.Brusc imi amintesc de fostele mele prietene .Asa eram si noi.Imi amintesc cum stateam ore in sir in prima zi de scoala si depanam amintiri din vacanta desii toata vacanta ne-am petrecut-o impreuna.Mergeam la film,la piscina,jucam tennis si faceam jogging...Ne mai furisam uneori in noapte si stateam pe peluza din fata casei uneia dintre noi privind cerul si mancand pop-corn...ah...amintiri.

Vara aceasta a fost o super mega extra vara! Am intalnit oameni noi,persoane importante pe care stiu ca ma pot baza intotdeauna,persoane care nu m-ar lasa la gru niciodata.Am invatat ca in aceasta lume a showbiz-ului ori vanezi ori esti vanat.Ori prada ori pradator.Nu poti avea incredere in foarta multa lume...pentru bani ar face orice...Asta e viata! Pentru cateva mii de dolari si-ar vinde si propria familie.

Maopresc la fostul si totodata actualul meu dulap cand cineva isi drege vocea.Ma intorc putin surprinsa sa-mi vad fostele prietene care ma privesc.Imi aranjez bretonul si le privesc fara nici o expresie pe chip.

MY LIFE:DestinyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum