5.5

326 50 15
                                    

🌼

“ M–mana boleh baca buku ni! ”

Aku tergelak. Bila aku selak saja muka surat terakhir, si tuan punya buku tiba-tiba munculkan diri. Terbeliak mata dia lihat aku pegang rahsia terbesar dia ni. Buku kecil ini terus dirampasnya. Pegang erat bagai tidak mahu lepas.

Why not, sayang? Title buku tu untuk saya, kan? Saya patut baca. ”

I w–wrote this sebab saya malu nak cakap depan-depan. D–dengan awak. But, it's d–doesn't mean you should read it. S–saya tulis tu masa saya tak fikir panjang! I'm sorry. Permintaan saya melampau. Y–you shouldn't read it. ”

Wajah dia memerah teruk. Laju betul dia bercakap. Malu sangat dia ni. Damn, I must destroy you with hugs and kisses. For being so cute.

Aku pegang tangan kanannya. Aku bawa ke bibir aku.

One kiss.

Aku pegang pula tangan kirinya, dibawa ke bibir juga.

Two kisses.

No. Apa yang awak tulis tu hak awak. Semua yang awak tulis tu benda betul. Tak ada yang salah pun. You deserve all of them.

Tubuhnya aku tarik rapat dengan aku, dahinya aku kucup.

Three kisses.

Semua yang awak minta itu, saya akan tunaikan. ” Kedua belah pipinya pula jadi mangsa aku.

Four kisses.

Sayang, I wanna be a superhero. Guess my name. ”

Soalan macam merapu. Lantaklah. Wajah dia berkerut seketika.

E–er, Superman? ”

Try again. ”

Ironman? ”

Nope. ”

“ S–saya tak tahu. ”

Yourman. ”

Wajah dia kembali memerah. Aku tersengih. Bibir dia yang terakhir aku kucup.

Five kisses!

🌼

🌼

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
dear future husband. juyeonWhere stories live. Discover now