O plimbare in parc.

137 3 0
                                    

Esti in parc, iti plimbi catelusul, rasa catelusului este irelevanta, dar ti-o voi spune oricum. Pana la urma este catelusul tau, deci meriti sa stii. Este un golden retriever, daca  te face sa te simti mai bine ii poti alege chiar tu rasa, cum am zis, doar este al tau, si eu voi face ce vreau cu personajele mele, care tin sa mentionez ca sunt doar fictive, precum catelusul, dar deja vorbesc prea mult despre catelus si povestea nu este despre el.  Revenind, esti in parc, iti plimbi catelusul golden retriever, iar langa voi o domnisoara isi plimba in lesa... sclavul. E/ei se indreapta spre o banca, doar Ea se aseaza pe banca, sclavul Ei ramane in 4 labe, asteptandu-I comanda Stapanei. Stapana ii face un semn rapid, nici n-apuci sa observi ce i-a indicat, ca el se si pune la pantofii Ei si ii saruta, apoi O descalta,  pune adidasii langa banca pe care sta Stapana, se apropie incet de sosetele ei, motivul nu pare a fi frica, se vede ca a facut asta de mai multe ori decat stie un copil de clasa a 2-a sa numere. Motivul mai degraba pare a fi dorinta lui de a nu se napusti asupra sosetelor Stapanei prea rapid, prefera sa savureze momentul, el stie ca lucrurile nu trebuie grabite, trebuie lasate sa curga de la sine, cum ii curg si lui balele. Se sterge de bale, apoi incepe sa ii suga sosetele Stapanei. Dupa cateva minute de supt, gura nu-i miroase deloc diferit de cum ii miros Ei sosetele, parca ii miroase chiar mai dezgustator, pentru ca nu s-a spalat pe dinti. Scarbit de ce ai vazut, te indrepti spre casa, sau cel putin alt loc, dar instinctul tau iti spune sa ramai. Asculti de instinctul tau, cum asculta si sclavul de Stapana, si decizi sa ramai. Dupa cateva minute de supt sosetele, sclavul Ii da jos Stapanei sosetele cu dintii, le pune in interiorul adidasilor Stapanei, lovit instant de un miros care tie ti se pare insuportabil, probabil, dar lui i se pare ca miroase mai bine decat trandafirii. Face totusi involuntar o expresie faciala care exprima dezgust, Stapana lui observa, si decide sa ii impinga capul in interiorul adidasilor.
-Te strambi, sclavule, la mirosul pe care chiar tu m-ai implorat sa il simti?
- Mmm - mmmm -mmmm
- Sunt constienta ca nu imi poti raspunde, nici nu voiam un raspuns de la tine, imbecilule! Stiu deja ca tot ce e in mintea ta este sa Ma slujesti pe Mine, indiferent de ce simti tu in acest proces!
Desi pe tine nu te-am mai mentionat, tu inca esti spectator la aceasta scena, si nu esti ascuns dupa cortina. Nu, si tu participi la acest spectacol, dar pentru ca nu vreau sa decid in locul tau, povestea se poate desfasura in doua etape, desi cea prezentata aici este mai scurta. 
-Hei, tu! Da, tu, persoana cu acest golden retriever dragut! Cat ai de gand sa te mai holbezi?!?Pesemne iti place ce ai vazut, sau doar ti-a starnit curiozitatea. Si pe mine m-ai facut curioasa, tu de ce parte vrei sa fii? Persoana care da ordinele, sau persoana care le executa?
Aceasta a fost etapa mai scurta, si intrebam si eu, prin personajul fetei, careia inca nu o sa-i divulg numele. Poti lasa raspunsul tau in comentarii. Si a doua etapa de care vorbeam este ca daca va place ce am scris aici, si mai vreti, puteti sa lasati un comentariu in care sa imi spuneti asta, si eu voi continua, dar voi nu veti mai aparea in aceasta poveste.

Puteti de asemenea daca aveti o parere negativa, sa o spuneti, accept si critici constructive, sau doar critici.
                         Ma inclin cu respect si umilinta! 
                                                                                           -Cosmin

Nu are un titlu..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum