Devamm🐼
Tuna'nın anlatımı ile;
Araz'a bakmıştım resmen gözlerinin içi parlıyordu, bilirim bu bakışı aşık olmuşş. Savaş'ın benim kadar sevineceğini sanmıyorum.
Sebebi ise eğer içimizden biri aşık olursa, sevgili yaparsa çeteyi Bırakacağını veya aklının dağılacağını, çeteyi boşlayacağını düşünüyor.
Aslın da saçma ama biraz da olsa haklı.
Funda'ın anlatımı ile
Ben bunların evine geldim ama neden güvendim? Hiçbirini tanımıyorum.
Ayrıca beni öldürmek istercesine bakan kumral çocuk beni korkutmaya başladı.
Araz'ın bakışları çok daha garip, gözleri kalp şekline bürünecek gibiydi.
Off çok acıktım, ne yapıcam. "Şey, ben biraz acıktım da" dedim yüzüm domates rengine bürünmüştü adeta.
Şu elinde kedi olan çocuk;
"Tamamdır bende acıktım zaten, Araz ile bir şeyler hazırlayalım biz"
"Haydi Araz"
"ARAZ!"
Araz aniden irkilmişmi "ha?! Ah evet yemek atalım, yani fırına" dedi saçmalayarak.
Ahahah tatlı bir çocuk, ben de Arda ile sohbet etmeye başladım, içten içe hala korkuyordum.
Tuna'nın anlatımı ile;
Mutfağa gittiğimde sırıtıyordum. Araz hemen arkamdan geldi, telaşlı bir şekilde dolapları karıştırmaya başladı. Ben ise ellerimi tezgâha koymuş sırtımı tezgâha dayamıştım ona bakıp gülüyordum.
"Ehğ hadi yemek yapalım, Neydi o pizza yapalım! Nerde yumurta? BU UN NERDE!?"
dayanamamış büyük bir kahkaha patlatmıştım.
"Ne gülüyorsun?"
"Aşık oldun, değil mi?"
"Ne ben? Pff ben esmer sevmem"
"Hadi oradan ibne, gördük azının suyu nasıl akıyordu"
"Saçmalamayı kes de yemek yapalım"
"Emredersiniz daha yumurta kıramayan şefim. Buzlukta pizza vardı, fırına koyarız 10 dakika da pişer"
"Tamam gidelim içeri"
"He he hadi gidelim hasret kalma"
"Tuna!"
Tam kapının eşiğinden geçecekken içeri dokunsak patlayacak mış gibi görünen Savaş girdi.
Bu durumdan hoşlanmayacağından emindim.
Sıçtık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeraltı Çetesi
Fiksi Remaja"Funda" "Efendim?" "Gözlerin tatlım, çok güzel kokuyorr" "Araz sarhoşmusun" "Sen sar ben hoş oluruğmm"