———————————
❤️Liked by villemolk and 89 078 others
emilybottas Nedeľa - to znamená len jedno. Červené svetlá zhasli ááááá máme odštartované 🏎
zobraziť ďalších 6 789 komentárov
valtteribottas Povieš mi načo som ti dal to moje tričko keď ho ani raz nemáš na sebe? Tomu sa hovorí podpora 🙄
💭emilybottas Pretože ma ľúbiš a som tvoja malá sestrička. P.S. sľubujem, že si ho nabudúce oblečiem. ✨
juttamish Tie šaty ti ukradnem. Už sa vráť do Fínska 🥺
villemolk Vráť sa zlatko, teším sa na teba 😘
💭emilybottas Ani sa nenazdáš a máš ma doma 💫
——————————
Nasledujúce dni boli hektické. Valtteri bol nonstop v paddocku a ja som trávila veľa času sama. Trávila som dni vo VIP zóne, sama popíjajúc kávu a regenerovaním. S Mickom si každý večer volávame do neskorej noci, vždy ma jeho hlas uspí. Raz sa mi už stalo, že som pri jeho pokojnom hlase zaspala. Dokázala by som ho počúvať hodiny. Vášnivo sme vždy rozoberali rôzne témy, no skoro vždy sme skončili pri zvieratách, posielaním si obrázkov a rozoberanie ich. Ráno si vždy na instagrame nájdem od neho správy s vtipnými zvieracími videami a mne to hneď urobí lepší deň. Po dlhej dobe som sa konečne ukľudnila, nemusím sa obzerať ponad rameno a očakávať výbuch len preto, že sa s niekým rozprávam.
"Vedela som, že ťa tu nájdem." za mnou sa ozval ženský hlas, ktorý ma vytiahol zo stoličky. Otočím sa na ženu, ktorú som nevidela dlhé mesiace a až teraz, keď stojí predo mnou si uvedomujem ako mi chýbala. Otvorí svoju náruč, do ktorej jej vpadnem a zotrváme dlho v objatí, ktoré si obe užívame.
"Som na teba nahnevaná..." zasekne sa, odtiahne sa odo mňa ale stále ma drží za ramená, takže sme v bezprostrednej blízkosti. "teda nie, som nasratá Emily." už keď ona zanadáva, všetci vieme, že sa deje niečo zlé. Uvedomovala som si čo zlé som urobila a bolo mi to úprimne ľúto, hlúpe ospravedlnenie to však nenapraví. Žehliť si to u nej budem trocha dlhšie.
"Prepáč Heidi, mrzí ma že som ti neodpisovala ale - " sekla som sa, ako mám pokračovať? Mám jej povedať o mne a o Villem, s ktorým to poslednú dobu nie je rúžové lebo žiarli aj na psa, ktorý sa na mňa pozrie?
"Ale čo?" nadvihne obočie čakajúc na odpoveď.
"Mala som toho veľa." vyberiem si menšie klamstvo. Veľa som toho mala ale nebolo toho tak veľa aby som jej nenapísala, lenže moja hlava bola plná iných vecí a jednoducho nálada na vypisovanie pominula vždy keď som prišla domov.