—————————
❤️Liked by mick47 and 609 989 others
mickschumacher Ak by toto videla Angie tak by žiarlila. Cez voľno si doprajem aj trochu oddychu, dnes večera v nádhernom prostredí, ktoré sa zapisuje do môjho listu TOP reštaurácie. Jedného dňa sem zoberiem všetkých svojich blízkych. 🦉
zobraziť ďalších 13 056 komentárov
mick47 Blízkych alebo máš namysli Emily? 🤔
ginaschumacher Vyzerá to tam luxusne, čakám pozvánku 😁
haasf1team Toto bude ťažká váha potom jedle 😂
emilybottas Také tričko si poprosím, je minimalistické ale dokonalé 😍
💭mickschumacher Už na teba jedno čaká, myslel som na teba 🤩
——————————
Prechádzali sme sa s Juttou po meste, telefón som mala natiahnutý pred sebou pričom z druhej strany sa na mňa usmieval Mick, s ktorým už telefonujem cez hodinu. Od ranného tréningu ubehli tri hodiny a s mojou najlepšou kamarátkou sme sa rozhodli ísť na obed do mesta. Nič nie je lepšie ako keď za vás niekto navarí. Mick má voľno, ráno mal tréning s trénerom a inak sa pofľakuje. Dnešok má voľnejší ale zajtra ma nabitý program čo už viem, že si zavoláme jedine večer.
"Mick ona ťa nepočúva je vo svojom svete." smiech mojej kamarátky ma vráti na zem. Premýšľala som aký mesiac som mala za sebou. Intenzívne tréningy, skoro žiadne voľno, s bratom som sa nevidela, ak nepočítam facetime. Chcela som ísť ešte na závody aj som to plánovala uskutočniť. Máme začiatok októbra takže si to musím všetko naplánovať, pospisovať a vyraziť na výlet.
"Prepáč, zamyslela som sa. Chcela by som totiž prísť na závody a stále premýšľam ako to urobiť." prezradím mu dôvod môjho nepočúvania. Jutta s Mickom si veľmi rýchlo sadli, rozprávali sa ako starí známi čo ma tešilo. Vedela som, že s ním nebude mať problém a ja môžem aj pred ňou o ňom hovoriť.
"Naozaj? Uvítali by sme tvoju spoločnosť. Minule sa už Valtteri sťažoval, že tu nie si."
Pôvodný plán bol, že budem na skoro všetkých závodoch. Brat to robil len z dôvodu môjho ex priateľa, nechcel ma pri jeho blízkosti ale teraz keď som sama, on je kľudnejší, ja sa venujem športu tak netlačí na mňa aby som bola všade s ním aj keď viem, že by ma mal rád pri sebe. Nie raz to nadhodil počas nášho telefonátu.
"Áno, budem sa snažiť prísť už budúci víkend. Tento máte voľno ak sa nemýlim a potom je Japonská Suzuka. Tam by som chcela byť a keďže som bratovi sľúbila, že s ním pôjdem po Amerike, ktorá nasleduje hneď za tým čakajú ma náročné týždne. " s úsmevom mu oznámim načo sa na jeho tvári objaví široký úsmev. Japonsko, USA, Mexiko a Brazília. Tréningy budem mávať individuálne pričom si ľad budem musieť v každom meste dopredu zarezervovať. Stojí ma to kopec nervov a komplikácií ale čo by som pre brata neurobila.