5. bölüm

8 4 0
                                    

Jungkook kızı arkasından takip etti. Köy alanına gelip geçen gün ki tezgahına çiçeklerini koydu. Muhteşem güzellikte duran çiçeklerden bir kaç kişi aldı. Kız alan kişilere minnetle bakarken bunun, aslında bu çiçekleri hırsızlık yoluyla aldığı için, bu parayı almaya hakkının olmadığını biliyordu.

Jungkook pelerinini iyice kapatıp bir cesaretle kızın tezgahına gitti. Kız zoraki gülümsemeyle "buyurun seçin " dedi. Jungkook kızın naif sesi ile adeta büyülenmişti.

Eliyle Gül'ü gösterdi. Kız ona bir tane verirken "fiyatı kaç lira" diye sordu. Kız gencin neden başını kaldırmayıp ona bakmadığını düşünsede bunu bir kenara bıraktı.  "1 liret "(İtalya para biriminde 1 lira)  çocuk parayı çıkartıp kıza uzattı. Bir anlık dalgınlıkla kızla göz göze gelen jungkook, çekinirek başını yere eğdi.

Kız " sizi burada ilk defa görüyorum. Yanlış anlamazsanız isminizi sorabilirmiyim? "

Jungkook kızın bu merakına anlam veremezken cevaplamak zorunda kaldı.
"Jungkook" dayanamayarak sordu
"Sizin adınız ne? " kız gülümseyerek cevap verdi. "Lalisa Manobal, ama siz Lisa diyebilirsiniz. Tanıştığıma memnun oldum. Şey acaba neden yüzünüzü kapatıyorsunuz? "

Jungkook sorudan fazlası ile rahatsız olarak "çirkin olduğum için" kız duyduğu cevapla irkildi.

"Bana göre çirkin değilsiniz. O sözü söyleyenler asıl çirkin lerdir. Çünkü yüz güzelliğine bir şeyler yapılabilir, ama kalp güzelliğine insandan başkası bir şey yapamaz. Ben sizin çirkin olduğunuzu düşünmüyorum. Ne şartlarda yaşarsanız yaşayın, kendinize güvenin vede kendinizi sevin. Asıl güzellik budur, jungkook." jungkook isminin o güzel dudaklardan çıktığını duyunca kalbi tekledi. Gül'ü alıp koşarak köyden uzaklaştı.

Kale'sine geldiğinde kalbi duracakmışcasına atıyordu. Yıllardır çıkarmadığı ayna'sını çekmecesinden çıkarttı. Aynasından kendi yüzüne baktı. Kızla kesişen gözlerine, çirkin değilmiydi. Neden o zaman diğer insanlar ona çirkin demiştiler.

Jungkook uzun bir süre korkmadan ayna'ya baktı. Farklılıklar güzel'dir, dedi.
Aynada kendine büyük bir gülümseme sundu. Onunla konuştuğu iki kelime, onun hayatını fazlasıyla etkilemişti.

Gülümseyerek aynasını çekmecesine koydu. Ona bu büyük iyiliği yapan kişiye büyük bir iyilikle karşılık vermek istedi.

Onun için imkansız, mucize bir şey yapmak istedi. Çiçeklerini satarak para kazanıyorsa, farklı bilinmeyen bir çiçek dikmesi gerekirdi. Eğer daha kaliteli çiçekler büyütürse Lisa daha fazla kazanç elde edecek, geçimini rahatlıkla sürdürüp kendisine elbiseler alabilecek'ti. Ona bu güzel çiçeklerin yapımını bütün ayrıntılarıyla öğretmek istesede o çirkindi. (?) bunu yapamazdı...


Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın 🖤

𝙎𝙢𝙚𝙧𝙖𝙡𝙙𝙤 • 𝙻𝚒𝚜𝚔𝚘𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin