James Potter

1K 21 2
                                    

YABANCI

Parmakların, elinde tuttuğun kitap yığınının etrafında öfkeyle kıvrıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Parmakların, elinde tuttuğun kitap yığınının etrafında öfkeyle kıvrıldı.

"Duracağını söylemiştin." Bir sonraki sınıfınıza doğru yürürken arkanızı James'e dönük tutarak homurdandınız; başkalaşım.

"Tamam tamam!" James'in güldüğünü duyabiliyordunuz ve büyük bir el sırtınızın küçük kısmına konmadan önce sadece birkaç saniye geçti.

"Duracağım. Söz veriyorum. Duracağım!" Dişlek bir sırıtışla seni temin etti. Ona bir bakış gönderdin. "Bunu şimdi söylüyorsun ama ikimiz de biliyoruz ki ben arkanı döner dönmez arkanı dönüp sözüne karşı duracaksın."

Erkek arkadaşına pek fazla bakmadan büyük sınıfa adım atarak mırıldandın. Kendi başına oturmadan önce senin için sandalyeni çekerken esmerin dudaklarından yumuşak bir iç çekti.

"Sadece bir kez daha duymak istiyorum." Bıkkın bir iç çekişle, Bakışlarını yanındaki çocuğa çevirdin.
"Neden bu kadar takıntılı olduğunu bilmiyorum. Bunda komik bir şey yok." Somurttun, asanı düzgünce yanlarına sıkıştırıp kitaplarını önündeki masanın üzerine koydun.

"Dilini yuvarlama şeklini seviyorum." Derin bir iç çekerek elini saçlarının arasından geçirdin ve alt dudağını çiğnedin.
"İyi." Derin bir nefes alarak sonunda ondan uzaklaştın.

“Garaj .” Yüzünü yüzüklü ellerinle kapatmadan önce çabucak mırıldandın. James'in yanınızda güldüğünü duyabilir ve yüzünüzün kenarlarından bir sıcaklık damladığını ve elmacık kemiklerinize yerleştiğini hissedebilirsiniz.

"Şimdi neden, lanet olasıca, garajı hiç böyle telaffuz ettin?" Güldü ve sen sızlandın, omuzlarını iterek ona kızdın. "Benim için çok anlamlısın! Nasıl telaffuz edersen öyle!” Homurdanarak Profesör

McGonagall'ın zemine çarpan ayakkabılarının sesleri kulaklarınıza ulaşırken sandalyenizi masaya yaklaştırdınız. "Tamam, tamam.." James şimdi nefesini tutmuştu.

“Şimdi alüminyum deyin.”

Seninle alay etti, şakacı bir şekilde yanlarını çimdikledi. Boğazınızın dibinden alçak bir hırıltı yankılandı ve incik kemiğine hızlı bir tekme attınız. Somurtup sana en güzel köpek bakışlarını verdiğinde ağrı başının üstüne çıktı.

"Lütfen aşkım, benim için mi?" Onun kalın aksanının sert dış görünüşünü nasıl delip geçtiğini görmezden gelmeye çalıştın.

"İyi. Alüminyum!" Yanındaki uluyan kahkahayı görmezden gelerek öfkeyle homurdandın.

"Biliyorsun..." diye mırıldandın. "Beni gerçekten üzüyorsun Jamesie." Sana böyle bir şey yaptığı için onu üzmeyi umarak somurttun.

Tabii ki, sadece alay ediyordun. Gözlerini devirerek, dirseğini masaya dayamış, eliyle başını kaldırdı.

"Üzülme.." Bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırarak sessizce fısıldadı. "Olmasına gerek yok. O güzel gülümsemeni görmeme izin ver, tamam mı?”

O gülümsedi. Alt dudağını çiğnemek, Dolgun dudaklarına hızlıca bir öpücük kondurmadan önce küçük bir sırıtış attın. "Çok geç,daha iyi anlasan benim affımı kazanmadan önce sözlerini telaffuz etmenin doğru yolu." Göz kırptın ve o misilleme yapmaya vakit bulamadan dikkatini odanın önünde duran öğretmene çevirdin.

"Çok korkunçsun, biliyorsun değil mi?" James senin yanında seslendi. "Ah bir de şu kullandığın 'kahrolası' şey."

Çocuğa bir bakış atmadan mırıldandın. "Bahse girerim söylemeden bütün bir gün geçiremezsiniz." Saniyeler geçti ve çok geçmeden onun sıcak, naneli nefesini yanağınızda hissedebilirsiniz.

"On galleon." Cevap verdi ve neredeyse dudaklarındaki gülümsemeyi hissedebiliyordunuz. Aşağılayarak homurdandın. "İyi deneme. On dolar.”

𝐌𝐚𝐫𝐚𝐮𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐄𝐫𝐚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin