İksir odasının uzak duvarındaki saat tıkırdadı, sınıf arkadaşınızın iksirlerinin yumuşak köpürmesi dertleriniz için yatıştırıcı bir melodiydi. Sesler nemli, taş duvarlardan yansıyarak odadaki herkesin duyabileceği şekilde yankılandı. Normal bir günde bunlar seni mutlu ederdi, çünkü iksirler en sevdiğin dersti. Ancak normalde tatlı, sevecen, nazik ve utangaç Remus Lupin sizi deli ediyordu.Dersin son yedi dakikasını nasıl sürdüreceğini bilmiyordun ama bunu çözmen gerekiyordu; ve hızlı. Neyse ki, avantajınıza olacak şekilde, fazla düşünme yeteneğiniz sizi dışladı ve zaman düşündüğünüzden daha hızlı geçti. Aceleyle eşyalarını sırtına atıp, sınıftan dışarı fırlamadan önce tokayı kapattın. Remus seni takip etmemek gerektiğini biliyordu, bu yüzden boş boş sırıttı ve öyle yaptı. İçeri girmene izin verilmeyen bir kaymakam banyosuna girip arkandan kilitledin ve kendini beğenmiş çocuğu görmek için arkanı döndün. Ölümüne bir kaşını kaldırarak sana gülümsedi. Homurdanarak öne çıktın, kravatını kavradın, böylece dudaklarını olabildiğince hızlı bir şekilde onunkine bastırdın, parmakların ensesindeki kısa saçı çekiştirdi. Remus'un elleri senin kıçına gitti, seni kaldırıp banyonun tezgahına koymadan önce eti sertçe sıkmak. "Merhaba bebeğim. Bugün bana çok muhtaçtın, değil mi? Tüm ders boyunca bana dokunamayacağını bilmekten nefret ediyordun..." Boğazından kopan hırıltıya sırıtarak şişmiş dudaklarınla alay etti. "Pantolonunu çıkar. Şimdi."