Marauders 17

156 11 0
                                    

Sizi İlk Gördüklerinde

Sizi İlk Gördüklerinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

James Potter

James bir değişiklik için kütüphaneye gitmeleri gerektiğine karar verdi çünkü ortak salon çalışmak için çok kalabalıktı ve o ve Sirius zaten Tılsım ödevlerine odaklanamadılar.

Sonunda, odanın her tarafından yüksek bir gümbürtü sesi geldiğinde işlerini aramayı başardılar. Neredeyse kütüphanedeki herkes suçluyu görmek için başını kaldırdı ve Madam Pince kıza hafifçe baktı. Diğer herkes ilgisini kaybettikten sonra işine geri döndü ama James, çalışmaya çalışan herkesi rahatsız ettikten sonra utançtan kıpkırmızı olan senden uzaklaşmadı.

Sana bakmaya devam ederken, büyüler James'in aklını kaçırmıştı. Seni daha önce nasıl görmemişti? Sen onun gördüğü en güzel kızdın ve gözlerini senden ayırmadın. Ne kadar bariz olduğundan da utanmıyordu. Arkadaşlarının onunla dalga geçtiğini biliyordu ve umurunda değildi. Remus ona buruşuk parşömen topları atmaya devam etti ve Sirius dirseğini dürtmeye devam etti ama o pek uzağa bakmadı.

"Tamam," dedi Remus sonunda. "Ortak salona dönme vakti geldi."

"Ne?" James onun söylediklerini yalnızca yarısı duydu.

"Açıkçası burada, oradan çok daha fazla dikkat dağıtıcı şeyler var." Sirius yüksek sesle güldü.

" Sirius yüksek sesle güldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Remus Lupin

Remus, Sirius ve James'in (her zamanki gibi) hangi Hogsmeade mağazasının en iyi olduğu konusunda tartışmasını dinleyerek koridorda yürüyordu.

"Tamam, evet, Honeydukes'ta her çeşit tatlı ve çikolata var ama Zonkos'ta şakalar, şakalar ve sonsuz eğlence var. Çikolatalı kurbağalar ancak çok uzun süre dayanır, zıplarlarsa daha kısa sürer. Şakalar zaten çok daha zevkli." Sirius tartıştı.

"Ama bir gübre bombasını yiyemezsin . Deneyebilirsin, ama neredeyse bir Cauldron Cake ya da pekmezli şekerleme kadar iyi değil.”

Yerdeki bir kayayı tekmelerken Remus elleri ceplerindeydi. Birkaç dakika sonra sert bir tekme attı ve ayağınıza doğru yuvarlandığını gördü. Arkadaşlarınızla Bitkibilim'e yürüyordunuz ve kayayı ya da gürültülü çocukları fark etmediniz bile. Ama onlardan biri kesinlikle seni fark etti.

Remus başını kaldırdı ve anında güzelliğine hayran kaldı. Siz birbirinizin yanından geçerken utanarak size bakmaya devam etti, sizi bir daha görememe korkusuyla sizi görmenin bir saniyesini bile kaçırmak istemiyordu. Ne yazık ki, etrafındaki dünyadan aniden habersiz kalması, nereye gittiğine bakmayı unutturdu ve doğruca bir sütuna girdi.

"Hey, dikkat et Aylak." James alay etti. "Orada bir sütun var."

Yüzünü buruşturdu ve biraz kan yüzeyini hissedebildiği alnına dokundu. Daha kötüsünü yaşamıştı. Hâlâ orada olup olmadığını görmek için hızla döndü, ama sen zaten iz bırakmadan gitmiştin.

 Hâlâ orada olup olmadığını görmek için hızla döndü, ama sen zaten iz bırakmadan gitmiştin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sirius Black

Slytherinlere yapılan mükemmel şakayı yeni bitirmiştin ve şimdi yakalanmadan önce hayatın için koridorda koşuyordun. Bu sırada çoğu kişi ortak salonlarındaydı, bu yüzden koridorlardan geçmek kolaydı, ancak birkaç kişi hala yolunu buluyordu.

Sirius, sizi koridorda ilerlerken gördüğünde, kurt adamlarla ilgili bir kitabı kütüphaneye iade ediyordu.

"Ateş nerede?" Şaka yaptı, sesinin ne kadar titrek çıktığına şaşırdı. Sen güzeldin ve bunu bildiğini biliyordu ama bunun konuşmasını etkileyeceğini düşünmedi.

"Ah, Slytherin ortak salonu." Bu mükemmel yabancıyı görmezden gelmek istemediğini çabucak söyledin.

"Bekle... Şaka yapıyordum."

"Pekala, gerçek bir yangın değil ama kesinlikle tahliye için bir neden ve başınız belaya girmek istemiyorsanız, bu alanı da tahliye etmenizi öneririm." Artık neredeyse koridorun sonundaydınız, dönmek üzereydiniz.

"Ne yaptın?" Kocaman bir gülümsemeyle sordu.

"Dünyanın en büyük gübre bombası her an patlayabilir. Zonkos'tan özel sipariş!” Kaybolmadan önce bağırdın.

Sirius yüzünde kocaman bir gülümsemeyle orada duruyordu. Gördüğü en güzel kızdı ve Slytherin'e şaka yapmayı seviyordu. Keşke adını alsaydı.

 Keşke adını alsaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Peter Pettigrew

Peter animagus formundaydı çünkü İksir'den çıkıyordu ve siz Sihirli Yaratıkların Bakımına giderken ona bastınız ve Peter'ın tüm uzuvlarını kırdınız.

𝐌𝐚𝐫𝐚𝐮𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐄𝐫𝐚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin