Eşyalarını göğsüne sıkıştırırken, çatlamış dudaklarında tembel bir gülümseme dans ediyor, arada bir küçük bir uğultu kaçıyordu. Hogwarts koridorunun geniş koridorunda yürürken, bir sonraki sınıfınıza gitmek için özel bir aceleniz yoktu; iksirler. Bir esneme boğularak basamakları indin, (h/c) saçların basamaklarınla uyum içinde sallandın, ta ki dibe ulaşana kadar ve hedefine ulaşmak için sağa döndün. Ancak Profesör Slughorn'un rutubetli odasına girmeden önce, nasırlı parmaklar ince bileğinizi sararak sizi güçlü bir şekilde çekiştirdi. Tökezleyerek, ayağını kazanmak için çabaladın; ama bu bir sorun değildi, çünkü yabancının güçlü kolları sizi tam zamanında yakaladı. "Ben-" İtiraz etmeye başladın, iri, geyik gibi gözlerin yukarıya, önündeki adama baktı. Yabancının kim olduğunu anladığında çeneni kapayarak, dudaklarında boş bir sırıtış dans etti. "Selam,Jamesy." Yumuşak bir pembe kızararak sessizce mırıldandın. "Merhaba sevgilim'. Bana bir öpücük verir misin?” Utangaç bir şekilde başını sallayarak, kitapların donuk bir gümbürtüyle yere düştü, çevik parmakların onun kuzgun saçlarına doğru yol aldı ve sen ateşli bir şekilde dudaklarını James'e bastırırken onları sertçe çekiştirdi. Bu duyguya homurdanarak, gözleri memnun bir şekilde kapandı, kara kirpikleri çilli yanaklarına yaslanmak için çırpındı. Tepkiye kıkırdayarak, dişlerin alt dudağına kenetlendi, kirpiklerinin arasından erkek arkadaşına bakarken utangaçça onu çekiştirdi. Dilin ağzına daldı, hakimiyeti için savaşırken her santimini keşfetti. Havayı kesen keskin bir ses; sonraki sınıf için zil. Çocuğa boyun eğerek sızlandın. "Ha. ben kazandım."